Jump to content

FIFA Ultimate Team

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil wel binnenkort een tweede team maken. Is opzich een goede suggestie, maar ik zag ook dat Higuain MOTM (88 algemeen) voor 'maar' 140k gaat. Dus ik wil die opzich ook wel proberen. Maar een team met Reus, Aguero en Sanchez lijkt mij ook wel lekker spelen.

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

338

• TekaLoca

187

• KoningJesper

147

• LionOfHolland

134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik wil wel binnenkort een tweede team maken. Is opzich een goede suggestie, maar ik zag ook dat Higuain MOTM (88 algemeen) voor 'maar' 140k gaat. Dus ik wil die opzich ook wel proberen. Maar een team met Reus, Aguero en Sanchez lijkt mij ook wel lekker spelen.

ZO WEINIG?!!?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik probeer al 2 dagen Sneijder en David Luiz te krijgen voor weinig, maar ik word op t laatste moment iedere keer overboden :7 Iedere keer in de laatste 30 seconde :7

Er is ook echt 1 loser die in de laatste paar seconde 1,7k bied. Ik heb maar 1180 :7

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

Ik probeer al 2 dagen Sneijder en David Luiz te krijgen voor weinig, maar ik word op t laatste moment iedere keer overboden :7 Iedere keer in de laatste 30 seconde :7

Er is ook echt 1 loser die in de laatste paar seconde 1,7k bied. Ik heb maar 1180 :7

De refresh method al geprobeerd?

5 PSVers? :{ Had wel wat gevarieerder mogen zijn. En dan bedoel ik niet meer Ajacieden, maar gwn van andere clubs zoals Chery, Uth, Kramer (hoe erg ik hem ook haat), Corona, Traore etc

Bewerkt: door KoningJesper
Geplaatst:

MP z'n zin met Ryan

Ach, oververdiend toch. :D

Ik dacht dat ze Depay al hadden ge-update naar Man United?

De deal is nog maar net rond, dus niet verwonderlijk dat ze'm nog bij Benelux rekenen.

Bij Kebano, Kums en Obradovic heb ik tbh wel m'n vragen, als je dan ziet dat Refaelov het niet gehaald heeft, hmmpf. Ryan, Depoitre, Mitrovic, Vazquez en Deschacht waren een gans seizoen top, dus dat snap ik dan weer wel.

Geplaatst:

De summertransfers komen er nog aan. Ik denk dat ze in augustus komen.

Geplaatst:

5 PSVers? :{ Had wel wat gevarieerder mogen zijn. En dan bedoel ik niet meer Ajacieden, maar gwn van andere clubs zoals Chery, Uth, Kramer (hoe erg ik hem ook haat), Corona, Traore etc

Met een voorsprong van 17 punten kampioen geworden: de beste spits van Nederland zit erbij (De Jong), topscorer van Nederland (Depay), Speler vh Jaar Telegraaf (Wijnaldum), Speler vh Jaar AD (Guardado) en een linksback met 13 assists (Willems). Onverdiend? Mwah...

Het heet TOTS: Team of the Season. Ik geloof dat Depay het hele jaar voor PSV heeft gevoetbald, had dus sowieso een TOTS van PSV gekregen.

Het heet TOTS: Team of the Season. Ik geloof dat Depay het hele jaar voor PSV heeft gevoetbald, had dus sowieso een TOTS van PSV gekregen.

Ik weet wel waar TOTS voor staat, alleen had ik daar weer net niet aangedacht... :7

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

Vijf PSV'ers is wel een beetje teveel van het goede, vind ik persoonlijk, Clasie, Chery en nog wat anderen hadden er in gemoeten, maar goed, ik spoelt toch niet echt FUT, dus ik zit er niet mee.

Met een voorsprong van 17 punten kampioen geworden: de beste spits van Nederland zit erbij (De Jong), topscorer van Nederland (Depay), Speler vh Jaar Telegraaf (Wijnaldum), Speler vh Jaar AD (Guardado) en een linksback met 13 assists (Willems). Onverdiend? Mwah...

De Jong de beste spits van Nederland noemen, nooit en te nimmer niet.

Geplaatst:

Heb ik gezegd dat het onverdiend was? Het maf alleen wel wat gevarieerder met dus bijv Chery

Geplaatst:

Ik denk dat Bazoer het ook wel verdiend had. Is 17 en nu al een van de betere middenvelders van de Eredivisie.

Ik heb trouwens vanmiddag uit een gratis 50K pakje TOTS Fékir en Robben gepacked. Ik heb serieus nog nooit zo veel packluck gehad. Eerder ookal TOTS Castro gepacked. Gaat lekker zeg!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...