Jump to content

FIFA Ultimate Team

Recommended Posts

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

338

• TekaLoca

187

• KoningJesper

147

• LionOfHolland

134

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Belachelijk dat Chery er niet bij zit. Mooi dat Botteghin er wel in zit. Toch, Venzio?

Botteghin verdiende het ook zeker, Chery ook wel als er minder concurrentie had geweest. Een TOTS gaat gewoon over de beste spelers en niet over variatie, dan kunnen we er ook een speler van Dordt inzetten. Tighadouini had ook een goed seizoen, zeker voor een degradant (meer dan goed zelfs) en dan mag het misschien wel de vijfde PSV'er zijn, maar Depay was gewoon veel beter.

Wie moet er voor Chery uit dan? Vejinovic zie ik dan als enige mogelijkheid. Bazoer zou best kans hebben gemaakt als hij een heel seizoen had gespeeld, heeft niet eens 1 volle seizoenshelft gespeeld. Misschien volgend jaar?

Geplaatst: (bewerkt)

Oké, Bazoer is pas later ingekomen en heeft dus inderdaad niet alles gespeeld. Maar ik denk dat hij wel een upgrade naar rond de 74 verdiend. Hij heeft een geweldig seizoen gehad. En echt laten zien wat voor een talent hij is.

Het valt mij trouwens wel op dat er niet zo veel Belgen zijn met goede stats. De zes beste spelers (qua algemeen) van dit TOTS zijn allemaal uit de Eredivisie.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Geplaatst:

Wat me nog het meest irriteert is dat Mertesacker ongeveer evenveel FK Accuracy heeft als GUdelj...

Ik heb een voorspelling gemaakt van de FUT kaartjes die Ajax volgend jaar krijgt. Ik heb ze allemaal via de Card Generator van Futhead gemaakt en heb in de spoiler argumentatie toegevoegd per speler. Ik ben natuurlijk wel een Ajax fan en daarom misschien niet helemaal objectief. Ik hoor daarom graag ook jullie mening over de ratings van de Ajax spelers en misschien kunnen we hier ook nog een goede discussie op gang zetten of kunnen mensen ook kaartjes maken van hun favoriete spelers/club.

• Keepers

8yei2Ue.pngql9IzAZ.pngvy3m7wE.png

Ik heb besloten om Cillessen een upgrade te geven van drie punten. Hij heeft een geweldig seizoen gehad en is samen met Klaassen uitgeroepen tot speler van het jaar. Ook heeft een Team of the Season gekregen en heeft hij zichzelf, volgens verschillende bronnen, in de kijker gespeeld van Juventus en Manchester United. En natuurlijk is hij ook de eerste keeper van het Nederlands elftal. Het is dus niet zo raar denk ik dat hij 82 wordt. Met deze stats ziet hij er erg goed uit en hebben we eindelijk een goede Nederlandse keeper in FUT.

Onana, was wat lastiger te bepalen aangezien hij officieel nog steeds niet gedebuteerd is voor Ajax. Voor Jong Ajax heeft hij wel veel wedstrijden gespeeld en het daar ook goed gedaan. Ook is hij de laatste tijd door Frank de Boer naar de selectie van Ajax 1 gehaald. Als Cillessen vertrekt en er geen eerste keeper wordt dan verwacht ik dus dat Onana de eerste keeper wordt. Anders zal hij denk ik tweede keeper worden.

Als laatste heb ik van der Hart gemaakt. Hij heeft niet echt een geweldig seizoen gehad. Hij heeft goede wedstrijden afgewisseld met mindere wedstrijden. Vandaar denk ik dat hij niet geüpgraded en niet gedowngraded wordt.

• Verdedigers

C1uZbmL.pngw5FRELW.png06pu1Cn.pngZqezift.png

aMiN17D.pngOgpmtT4.pngPGV5M4u.png

Mitchell Dijks heeft een erg goed seizoen gehad met Willem II en heeft zich daardoor in de kijker gespeeld bij Ajax, Feyenoord en Celtic. Ik ben blij dat hij heeft besloten om terug te keren naar Ajax. Achteraf heeft Ajax hem wat te snel weg laten gaan maar ik ben blij dat hij terug komt. Ik denk dat hij een flinke upgrade krijgt gezien zij 66-rated kaart. Met deze stats ziet hij er trouwens uit als een erg solide linksback.

Boilesen zei in de media dat hij een stap hogerop wil en daarom zijn contract niet verlengd. Ik denk zeker niet dat hij dat kan en dat hij volgend jaar bij Ajax niet eens een basisplaats zal hebben. Hij heeft dit jaar niet echt zijn beste seizoen gehad en ik heb besloten hem daarom te downgraden met drie punten, dat hij aanvoerder was sloeg trouwens helemaal nergens op :puh:.

Veltman heeft een goed seizoen gehad en was dit jaar de beste verdediger van Ajax, al zegt dat misschien niet zo heel veel. Ik heb besloten om hem met één punt te upgraden. Ik denk dat dat wel ongeveer klopt en dat hij zeker niet een grotere upgrade verdient.

Dan hebben we onze vriend van der Hoorn. Hij had niet echt zijn beste seizoen. Hij was met een redelijk hoge verwachting gehaald van FC Utrecht maar heeft dat in mijn ogen niet echt waar kunnen maken. Ik denk dat hij volgend jaar een 70-rated kaart krijgt. Maar ik hoop dat hij zich volgend seizoen een beetje kan herpakken. Want dit jaar was de verdediging niet echt om over naar huis te schrijven.

Viergever zal dit jaar een CV of LA kaartje krijgen denk ik. Hij heeft dit jaar redelijk veel gespeeld maar hoort bij lange niet bij de beste verdedigers van de Eredivisie. Iets wat opzich wel zo moeten als je bij Ajax speelt. Ik hoop dus ook dat Ajax zich dit jaar naast Dijks nog verder gaat versterken achterin. Want Europees stelt dit niks voor natuurlijk.

Van Rhijn heeft een gemiddeld seizoen gehad. Hij begon het seizoen goed maar zakte later een beetje in. Hij heeft wel ongeveer het hele seizoen een basisplaats gehad. Ik denk dat zijn rating niet zal stijgen maar wel dat zijn kaartje glimmend wordt.

Tete heeft aan het eind van het seizoen een aantal keren gespeeld. Hij deed het toen prima en heeft het bij Jong Ajax ook goed gedaan. Ik denk dus dat hij een kleine upgrade krijgt en hij volgend seizoen tweede rechtsback wordt achter van Rhijn.

• Middenvelders

eKXhQgl.png34Xa1pA.png1ZHwLNn.png2fjh18j.png

ALtI43U.png7UddnbQ.png

Klaassen heeft een upgrade gekregen van drie punten. Hij heeft een goed seizoen gehad en is de beste middenvelder van Ajax. Ook hoort hij tot de betere van de Eredivisie. Qua statistieken heeft hij het goed gedaan en laten zien dat hij zowel kan scoren als assists kan geven aan medespelers. Zijn kaart is all-round en heeft niet echt een specialiteit dat hem onderscheid.

Gudelj heeft een goed seizoen gehad bij AZ en heeft niet voor niets een TOTS gekregen. Ik denk dus dat het een goede aankoop is van Ajax. Hij is van zilver naar goud gegaan en heeft vooral een upgrade qua schieten gekregen. Hij heeft dit seizoen bij AZ namelijk laten zien dat hij een geweldig afstandsschot heeft.

Bazoer is denk ik de verrassing van dit jaar voor Ajax. Hij heeft zich in een half jaar ontpopt tot vaste waarde en dat terwijl hij pas zeventien is. In de Eredivisie stond hij zijn mannetje dit jaar en ook Europees speelde hij goed tegen Dnjepr, dat uiteindelijk in de finale kwam. Ik wilde hem eerst misschien een goud kaartje geven maar ik denk niet dat EA snel een speler van brons naar goud laat gaan. Misschien krijgt hij wel een winter upgrade als hij goed speelt.

Sinkgraven heeft ook een upgrade gekregen. Dat heb ik met name gebaseerd op zijn goede eerste seizoenshelft bij Heerenveen. Helaas heeft hij dit nog niet kunnen doorzetten bij Ajax. Ik hoop dat hij snel zijn oude niveau weer herpakt, het is namelijk een groot talent.

Serero heeft een downgrade gekregen. Sinds hij overgekomen is van Ajax Cape Town is het een leuke speler maar ook niet echt meer dan dat. Ik denk dat hij net niet goed genoeg is voor het niveau van Ajax en dat hij volgend seizoen geen basisplaats heeft gezien de grote concurrentie op het middenveld.

Als laatste heeft Andersen ook een downgrade gekregen van mij. Ik vind het namelijk nogal een overschatte voetballer, er wordt denk ik teveel van hem verwacht. Hij is in mijn ogen minder goed dan Sinkgraven en zal daarom volgend jaar weinig speeltijd krijgen vermoed ik.

• Aanvallers

hTNyKey.pngfLlnyR7.pngZ3xiXQ4.png

jjSa2Bn.pngPa1nPNN.png5zz6D50.png

Bij Lasse Schöne weet ik eigenlijk niet echt wat zijn positie is. Frank de Boer plaatst hem namelijk overal. De ene keer is hij spits, de andere keer linksbuiten en dan staat hij opeens op het middenveld. Hij is dit seizoen niet heel belangrijk geweest voor Ajax en krijgt daarom een downgrade van mij. Zijn schot is wel omhoog gegaan. Zijn vrije trap zijn namelijk geweldig.

Dan hebben we Fischer, dat is ook een lastige om te voorspellen. Ik heb hem als Linksbuiten gezet maar weet eigenlijk niet of Frank de Boer hem ook zo gaat gebruiken. Hij is namelijk ook als spits inzetbaar. Ook heb ik hem met pijn in mijn hart terug gedowngraded naar een gouden speler aangezien hij bijna het hele seizoen geblesseerd was. In de vier wedstrijden die hij wel heeft gespeeld heeft hij wel drie keer gescoord. Ik hoop dus dat hij die vorm vast houd en in de winter een upgrade pakt. Hij is in potentie namelijk een van de betere spelers.

Dan Milik, ik heb erg over hem getwijfeld maar uiteindelijk besloten om hem als een 74-rated speler te houden. Hij heeft namelijk een goed seizoen achter de rug en niet voor niks een winterupgrade gekregen. Ook bij Polen heeft hij de laatste tijd een basisplaats en doet hij het volgensmij erg goed. Ik denk dus dat hij of nog zilver blijft of net goud wordt (75/76 algemeen).

El Ghazi heeft ook een goed seizoen gehad en is in de winter omhoog gegaan naar 74 punten. Ik denk da EA wel redelijk goed zit met die rating en dat hij dat in FIFA 16 ook moet blijven. Als hij goed speelt kan hij ook misschien een gouden kaart krijgen in winters.

Dan zijn we aangekomen bij Kishna. Hij heeft dit jaar een periode heel goed gespeeld maar zakte daarna erg in. Ik denk dat hij een heel kleine downgrade verdient aangezien hij ook flink wat wedstrijden niet zo goed heeft gespeeld.

Als laatste dan Zivkovic, de topscoorder van de Jupiler League. Hij heeft dit seizoen niet echt veel kansen gehad om uit te komen voor Ajax 1 en dus vooral in de Jupiler League gespeeld. Hij is dus topscoorder geworden want opzich goed is. Maar nu wil ik hem graag ook een keer wat zien bereiken voor het echte Ajax. Het verschil tussen de Jupiler League en Eredivisie is namelijk groot.

E: Misschien hoort dit trouwens in het FIFA 16 topic?

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Geplaatst:

Cillessen is echt niet even goed als Adler, hoor. Cillessen op 80 zou nog kunnen, maar 82 is echt te hoog.

heb hem als team van de season daar is die 85 dus
Geplaatst:

Cillessen is echt niet even goed als Adler, hoor. Cillessen op 80 zou nog kunnen, maar 82 is echt te hoog.

heb hem als team van de season daar is die 85 dus

Op FIFA 15, niet op 16. Verder zijn er zo veel spelers die in een TOTS zaten, en het jaar daarop waren hun originele kaarten nog steeds dezelfde als de originele van het jaar voordien, ondanks de TOTS dus.

----

Gisteren in een untradeable pakketje TOTS Glik gehad. Zijn verdedigen en fysiek zijn beide boven de 90, maar zijn snelheid en passen zijn echt ondermaats, daarom greep ik snel weer terug naar Barzagli. Wel leuk om een blauwe te krijgen in een gratis toernooipakketje :puh:

Cillessen is nu momenteel 80 op H2H.

Momenteel op H2H:

Onana = 64

Van der Hart = 65

Dijks = 67

Veltman = 75

Boilessen = 72

Viergever = 72

Van der Hoorn = 72

Tete = 65

Van Rhijn = 74

Klaassen = 77

Gudelj = 75

Bazoer = 71

Sinkgraven = 71

Andersen = 72

Serero = 73

Fischer= 75

Kishna = 74

Milik = 74

El Ghazi = 74

Zivkovic = 69

Schøne = 76

Zegt natuurlijk bijna niks, maar nu hebben ze deze rating op H2H en Career Mode.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Geplaatst:

Cillessen is nu momenteel 80 op H2H.

Momenteel op H2H:

Onana = 64

Van der Hart = 65

Dijks = 67

Veltman = 75

Boilessen = 72

Viergever = 72

Van der Hoorn = 72

Tete = 65

Van Rhijn = 74

Klaassen = 77

Gudelj = 75

Bazoer = 71

Sinkgraven = 71

Andersen = 72

Serero = 73

Fischer= 75

Kishna = 74

Milik = 74

El Ghazi = 74

Zivkovic = 69

Schøne = 76

Zegt natuurlijk bijna niks, maar nu hebben ze deze rating op H2H en Career Mode.

Die ratings zijn echt volstrekt belachelijk.. Andersen heeft een hoger algemeen dan Sinkgraven en Bazoer?! Ookal heeft die gast dit jaar nog helemaal niks laten zien.

Geplaatst:

Iemand hier die TOTS Loïc Perrin (86 ALG, 70k) van mij wilt overkopen? Anders ga ik er nog lang mee in mijn verkooplijst zitten :(

Die vent is toch maar 20k waard ofzo? Logisch dat je hem niet kwijtraakt :7

Tussen de 70 en 140k.

EDIT: Oh, dat was gisteren en deze middag nog zo. Ik zie dat de price ranges weer zijn aangepast. Excuses :)

Bewerkt: door TekaLoca
Geplaatst:

Hebben jullie ook zo'n melding gekregen van FIFA 16 reserveren en dan 40 Jumbo paketten dat je krijgt bij de volgende FUT?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...