Crazy-Ghost Geplaatst: 24 juni 2015 Rapport Geplaatst: 24 juni 2015 Ja, maar die krijg je volgens mij verspreid over 40 weken. Het is dus best wel nutteloos, gezien het bedrag dat je betaald. Die versie is namelijk rond de 20 euro duurder dacht ik. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 juni 2015 Rapport Geplaatst: 24 juni 2015 Inderdaad, die packs zijn helemaal geen ruk waard. FIFA 13 en 14 had ik de Ultimate Edition van gekocht, telkens met die packs, maar ik heb daar nooit iets goeds uit gehad... Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 24 juni 2015 Rapport Geplaatst: 24 juni 2015 Heb de fout ook gemaakt met FIFA 15 en ik ga het niet weer doen Reageren
TekaLoca Geplaatst: 29 juni 2015 Rapport Geplaatst: 29 juni 2015 Wat is dit toch een flutgamemode... Je wordt van de mat gespeeld door spelers als Braithwhaite (ofzo), Remy, Doumbia, kortom: paupers die in het echte leven nooit iets bewezen hebben en waar je onmogelijk fan van kunt zijn vanwege hun miezerig palmares, terwijl jij spelers van wereldklasse hebt zoals Rooney, Costa, Hazard, Agüero, Yaya Touré, Kompany en ga zo maar door. Pace is dit jaar weer het ding waar je (onverdiend, lees: zonder skill) je wedstrijden mee wint. Jammer, heel jammer. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 juni 2015 Rapport Geplaatst: 29 juni 2015 (bewerkt) Wat is dit toch een flutgamemode... Je wordt van de mat gespeeld door spelers als Braithwhaite (ofzo), Remy, Doumbia, kortom: paupers die in het echte leven nooit iets bewezen hebben en waar je onmogelijk fan van kunt zijn vanwege hun miezerig palmares, terwijl jij spelers van wereldklasse hebt zoals Rooney, Costa, Hazard, Agüero, Yaya Touré, Kompany en ga zo maar door. Pace is dit jaar weer het ding waar je (onverdiend, lees: zonder skill) je wedstrijden mee wint. Jammer, heel jammer. Echt verschrikkelijk hé, zeker die Doumbia is gewoon verschrikkelijk overpowered. Gruwelijk snel en hij werkt als een pro af. Is overigens niet alleen in FUT hoor, Bale is verschrikkelijk OP terwijl Neymar nou net wat UP is(zeker in vergelijking met Bale). Bewerkt: 29 juni 2015 door MegaPilot Reageren
KoningJesper Geplaatst: 2 juli 2015 Rapport Geplaatst: 2 juli 2015 Soms vraag ik me oprecht af of er niet gewoon een paar mentaal gehandicapten op het kantoor bij EA zitten. Ook nu weer Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 juli 2015 Rapport Geplaatst: 2 juli 2015 Soms vraag ik me oprecht af of er niet gewoon een paar mentaal gehandicapten op het kantoor bij EA zitten. Ook nu weer Waarom? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 2 juli 2015 Rapport Geplaatst: 2 juli 2015 Eremenko gaat voor 55K. EA besluit dsn om zn price range te verlagen naar 45K waardoor die niet op de markt staat Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 juli 2015 Rapport Geplaatst: 2 juli 2015 Paar dagen wachten en ze zullen hem wel beginnen verkopen Reageren
KoningJesper Geplaatst: 2 juli 2015 Rapport Geplaatst: 2 juli 2015 Heb m net gesnipet dus dat is het niet. Snap alleen de logica erachter niet Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2015 EA heeft zojuist het nieuwe design van de FUT-kaartjes bekend gemaakt. Ik vind ze er zelf wel mooi uit zien, vooral de verschillende bovenkanten. Ik vind alleen de glimmende zilveren kaart te wit. Maar het is wel mooier dan dit jaar vind ik. Voor de rest lijken ze wel veel op wat we nu hebben vind ik. EA heeft ook acht nieuwe legends bekendgemaakt, al boeit mij dat niet zoveel aangezien ik niet op de Xbox speel. Ook hebben de Legends nu een oranje lijntje met alle spelers, waardoor ze in elk team passen en ze dus nog veel beter zijn. Succes aan de Xbox mensen volgend jaar.. Die kaartjes zijn altijd hetzelfde. Wel leuk dat er meer en meer wordt vrijgegeven over FUT Ik kan overigens geen wedstrijden meer spelen op FUT15. Als ik een wedstrijd start kan hij zogezegd niet meer verbinden met de FUT servers. Mocht het een ban zijn vind ik het toch wel raar, gezien ik geen waarschuwing oid. heb gekregen... Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 4 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2015 (bewerkt) Die kaartjes zijn altijd hetzelfde. Wel leuk dat er meer en meer wordt vrijgegeven over FUT Ik kan overigens geen wedstrijden meer spelen op FUT15. Als ik een wedstrijd start kan hij zogezegd niet meer verbinden met de FUT servers. Mocht het een ban zijn vind ik het toch wel raar, gezien ik geen waarschuwing oid. heb gekregen... Inderdaad, gister zijn ook al de nieuwe stadions (klik) aangekondigd. Al vallen die mij wel tegen. Er zitten een paar erg mooie tussen zoals die van Riverplate en van Marseille. Maar ik had stiekem wel op wat meer stadions gehoopt. Het was bijvoorbeeld leuk geweest als er meer stadions uit de top competities als de Bundesliga, Serie A en Liga BBVA komen. Ook had ik gehoopt op bijvoorbeeld de Kuip van Feyenoord. Maar ik kijk vooral uit naar nieuws over de carrière mode. Bewerkt: 4 augustus 2015 door Crazy-Ghost Reageren
aron24 Geplaatst: 10 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2015 Op de PC is Robben serieus niet te koop Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2015 Nja, FUT moet je gewoon niet op PC spelen. Je betaalt een veelvoud voor wat je op PS4/Xbox One betaalt voor een speler. Dat EA te achterlijk is om daar iets aan te doen, zal je niet verbazen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.