NickOwnage Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Bedankt TekaLoca! Daar ben ik heel blij mee. @MP: Ik heb zelf de Deluxe Edition besteld. Dat in verband met de 40 gold packs. 2 per week voor 20 weken lang. Dan heb je sowieso de eerste week 2 packs en dat betekent een klein voorsprongetje met wie weet goede spelers. De vreugdedansjes zijn wel leuk en natuurlijk Messi voor 5 wedstrijden. Hangt ervanaf hoeveel FUT je speelt. Bij de normale editie heb je 20 packs. 1 per week voor 20 weken lang, maar dit kost je wel 20/25 euro meer. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 (bewerkt) http://www.bol.com/n...00000045476422/ Op bol.com krijg je 15 pakketten bij de normale editie? Bewerkt: 14 september 2015 door MegaPilot Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Klopt je hebt gelijk, MP. Bij GameMania ook, verkeerd gelezen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Oké, ben ik gek als ik de Super Deluxe editie koop voor 90 euro? Oké, het is 90 euro, maar ik speel zo goed als geen games m.u.v. FIFA en ik zie er tbh wel de voordelen van in. Tevens kan ik het gewoon kopen in Origin zelf. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Koop je normaal ook Packs van echt geld naast de aanschaf van FIFA 16? Zoja, dan zou ik het sowieso doen (in verhouding goedkoper per pack dan met FIFA points). De rest is natuurlijk aan jou. Als je een echte FIFA-speler bent haal je het geld er zo uit. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Oké, ben ik gek als ik de Super Deluxe editie koop voor 90 euro? Oké, het is 90 euro, maar ik speel zo goed als geen games m.u.v. FIFA en ik zie er tbh wel de voordelen van in. Tevens kan ik het gewoon kopen in Origin zelf. Ik zou het niet doen, mijn ervaring is dat je geen ene kut in die packs krijgt. Het enige voordeel is dat je de hoop hebt wel iets te krijgen Aan de andere kant zijn aan t begin zelfs de minder spelers (Mangala bijv) 10 K Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Koop je normaal ook Packs van echt geld naast de aanschaf van FIFA 16? Zoja, dan zou ik het sowieso doen (in verhouding goedkoper per pack dan met FIFA points). De rest is natuurlijk aan jou. Als je een echte FIFA-speler bent haal je het geld er zo uit. Vorig jaar wel 15 euro in packs gestopt, maar het lijkt me beter om op voorhand het geld in de SD editie te stoppen(30 euro meer => 120 euro waarde aan packs). Ik ben niet echt van plan om nog geld in packs te stoppen na het kopen van de SD editie, maar elke week een jumbo pack is wel nice. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Ik zie nu voor het eerst dat die er is. Ja, dat is dan zeker ook een optie, want dat had ik afgelopen jaar als je een keer packs koopt ga je nog een keer en nog een keer. Lijkt mij een goede deal! Reageren
Venzio Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Ik zou het juist níet doen en met dat geld normale packs kopen. Ja, inderdaad: in totaal krijg je minder packs voor je geld maar je moet niet vergeten dat je al die packs over 40 (!) weken krijgt, iedere week 1 pack (vergeet je er een te openen = kwijt). Bovendien zijn over 40 weken jouw coins veel minder waard dan dat ze in het begin zijn, pack je bij het begin bijvoorbeeld Götze en je wacht een paar dagen na de release (laat iedereen wat coins verdienen en de prijzen omhoog gaan) en je verkoopt hem voor XX-duizend (soms 20-30k!) coins in plaats van de 1.000-2.000 die je over 40 weken krijgt. Met de coins die je nu uit je packs haalt zou je wat van dat soort 'investeringen' kunnen doen en dan blijven je coins omhoog gaan (als je alles op tijd verkoopt). In het begin is 100k héél erg veel en maak je er echt een top team mee straks is 100k bijna niets meer (voorbeeld). Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Klopt als een bus, maar in the long run blijft het wel een goede deal. Al is het normaal gezien wel winstgevender om dat geld in het begin te investeren in packs. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Beide hebben voor en nadelen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Ik heb de fout 1 keer gemaakt met FIFA 13 en die heb ik niet opnieuw gemaakt, en zal ik ook nooit meer maken. Ik bestel mooi de standaard editie bij bol.com, met 15 pakketjes als extra (met of zonder, maakt mij geen ruk uit) zonder veel meer bij te betalen. Ik neem nog liever 15 euro aan FIFA Points dan dat ik het aan de Deluxe editie zou geven, waar je toch niks aan hebt. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 (bewerkt) Uiteindelijk besloten om de gewone editie te nemen(wel pre-order, dus 15 packs). Bewerkt: 14 september 2015 door MegaPilot Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 september 2015 Rapport Geplaatst: 16 september 2015 Mijn normaal FUT-team (zonder spelers bij te kopen): Mijn FUT Draft-team: Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 16 september 2015 Rapport Geplaatst: 16 september 2015 Waar kan je FUT Draft vinden op de webapp? Zit al de hele tijd te zoeken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.