gta-sa-vc Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 ik moet code voor auto dat ie niet kapot kan gaan..is die er ook...want mijn auto word hele tijd op geblazen bij drive by missie... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 ik moet code voor auto dat ie niet kapot kan gaan..is die er ook...want mijn auto word hele tijd op geblazen bij drive by missie... je hebt er wel een waardoor hij weer zonder deuken en dergelijke word. de code voor health/armor en $200.000.- hesoyam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-sa-vc Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 dankjuh hijs gelukt.. maruh ik had nog een vraag... kank die hier vrage of moek niewe aanmaken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 dankjuh hijs gelukt.. maruh ik had nog een vraag... kank die hier vrage of moek niewe aanmaken... jah vraag maar gwoon hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Je kunt tijdens de drive-by missie trouwens ook gewoon even naar de paint'n spray garage rijden. Kun je het zonder cheats doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mapa Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 ik moet code voor auto dat ie niet kapot kan gaan..is die er ook...want mijn auto word hele tijd op geblazen bij drive by missie... je kan er voor zorgen dat de auto niet ontploft in de drive by missie maar het nadeel is dat je alle autos opblaast als je er tegen rijdt de code is( left trigger, white, white, up, down, down, up, right trigger, black, black) ps dit is wel voor de xbox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Kijk trouwens voor alle SA codes op de pc hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.