mekane Geplaatst: 18 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2012 (bewerkt) Beste gtaforum, ik ben nu sinds vandaag bezig met m'n website en heb een vraag wat voor cijfer zouden jullie geven. link 1/10. Sorry voor de layout maar ik ben er nog druk mee bezig. Bewerkt: 18 augustus 2012 door mekane
SpacyColours Geplaatst: 18 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2012 Hoi, Ik neem aan dat je deze site bedoelt: http://www.gta-mekane.xlwebs.nl Ziet er al leuk en gezellig uit! Ik zal er zeker regelmatig eens op kijken om je creatieve mods te checken. Voor nu een 7/10.
BoerTijger Geplaatst: 18 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2012 Nou dat je Admin: zou in beeld laat komen keur ik persoonlijk al af, dat vind ik er niet uit zien. Verder wacht ik nog even af, het is nu gewoon simpel, eenvoudig. (wel goed hoor)
mekane Geplaatst: 18 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2012 (bewerkt) @SpacyColours Dankje voor de positieve reactie ! Fijn dat je vaker komt kijken op de site ik ben er nog druk mee bezig nu zit er nog totaal geen 'gta' gevoel in maar dat veranderd snel hier op het forum zijn ook creative mensen dus komt wel goed. Bedenk ook dat je net als bij andere mod site's je eigen account kan aanmaken en mods kan toevoegen. Al vind ik dat ik het op mijn site op een apparte manier heb gedaan... en nog bedankt voor het herineren was de link vergeten haha. Bewerkt: 18 augustus 2012 door mekane
mekane Geplaatst: 18 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2012 Nou dat je Admin: zou in beeld laat komen keur ik persoonlijk al af, dat vind ik er niet uit zien. Verder wacht ik nog even af, het is nu gewoon simpel, eenvoudig. (wel goed hoor) Oke bedankt voor deze positieve reactie dat ik Admin in beeld laat komen is om te laten zien door wie het gemaakt is jij zou denk ik ook wel wat publiciteit willen. Als je een mod plaatst
Dutchy3010 Geplaatst: 18 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2012 Hoe nuttig is het maken van zo'n site voor modificaties? Er zijn al zoveel goede...
mekane Geplaatst: 18 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2012 Hoe nuttig is het maken van zo'n site voor modificaties? Er zijn al zoveel goede... Deze wil ik gaan vrijgeven.
Dutchy3010 Geplaatst: 18 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2012 Oh, jij wilt zelf mods maken? Zou je dan niet eerst wat naam op de grote fora maken, voordat je begint met je eigen website? Ik zeg je dit niet om je af te zeiken of zo, maar ik wil teleurstelling voorkomen. Veel mod-makers worden teleurgesteld. Zie hoeveel mods ik al heb gemaakt, buiten DYOM heb ik ook geen eigen website (maar de website van DYOM kwam ook pas echt toen het begon te lopen). En ook DYOM wordt gehost op de grote modsites voor het downloaden.
mekane Geplaatst: 18 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2012 Oh, jij wilt zelf mods maken? Zou je dan niet eerst wat naam op de grote fora maken, voordat je begint met je eigen website? Ik zeg je dit niet om je af te zeiken of zo, maar ik wil teleurstelling voorkomen. Veel mod-makers worden teleurgesteld. Zie hoeveel mods ik al heb gemaakt, buiten DYOM heb ik ook geen eigen website (maar de website van DYOM kwam ook pas echt toen het begon te lopen). En ook DYOM wordt gehost op de grote modsites voor het downloaden. Je begrijpt het verkeerd ik had het niet over de mods maar over de site. Die wil ik vrijgeven.
Megadreams Geplaatst: 18 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2012 Alsnog wat is het nut voor het vrijgeven van de site? Het is een leuk begin maar heeft nog een hoop werk nodig zeker qua layout. Als je hem zou vrijgeven zou ik trouwens het systeem ook dynamischer opstellen. Zo zijn de systemen er bijvoorbeeld standaard in maar kan je wel makelijk een nieuwe layout maken die door het systeem dan opgebouwd zal worden.
GolfG60 Geplaatst: 18 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2012 Het idee is leuk, maar van de ene kant, er zijn gigantisch veel modding sites. Er is daardoor heeft veel competitie, en je maakt dan al geen kans, want je upload bij de 'vijand'. Als ik je een paar tips moet geven, pak een neutrale kleur als achtergrond ipv. de post-it kleur die het nu heeft, het leest imo best wel irritant. Probeer een vast menu links te maken en banner bovenin, waarmee je je pagina's kleur en vorm geeft. En je noemt mods 'site' of 'sites', wat best wel verwarrend is, gewoon mods noemen dus Maar mijn ultimate tip is nog, probeer een ander onderwerp te gebruiken als je een site gaat maken. Bv, maak een pagina over jezelf, wat je bv. ook in je profiel zou schrijven. Een pagina met je hobby's, en de dingen die je daarmee hebt gevonden, geleerd en hoogtepunten. En zo maak je een persoonlijke site, dan kun je bij wijze van over 10 jaar er naar kijken en dan weer dromen naar vroegah. En aan zo'n site heb je nog wat aan, een modding site is op het moment niet zo heel spannend, er zijn er al vele van. Eigenlijk is het idee van een soort van dagboek achtige site een best wel slim idee, zo blijf je een idee van je leven houden, en misschien niet alleen jij maar evt. later op de toekomst bv. je kinderen. Het klinkt gek, maar het zou mij best wel leuk lijken als ik bv. schrijf dat ik iets heb gekocht en als ik dan dood en begraven ben, en ze komen bij dat ding uit en op mijn site zouden zien dat ie bv. al 30 jaar in bezit is, ofja, was. Maar het leuke ervan is, zo kun je ook je hoogte maar ook de mindere dieptepunten in je leven zien, en zo kun je eigenlijk ook niks vergeten. Vreemde zouden het geen zak aan vinden, maar jij of mensen om je heen zouden het juist leuk vinden, en je kan publiceren wat je zelf wilt. Niet iedereen hoeft dus alles te weten, want je kan sites ook op je usb stick of iets opslaan.
mekane Geplaatst: 19 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2012 Oké dankje voor de tip eigenlijk nu je over een ander onderwerp begint zat ik te denken waarom maken 'wij' Gtaforum geen website maar dan in een soort spel. Soort Gta maar dan in je web browser en zonder 3D lopen enzo helaas. Ik regel de tijdelijke free hosting. En op msn bijvoorbeeld komen we allemaal bij elkaar ( degene die willen meehelpen) en dan maken we de site. max 2eigenaren max 3mods max 5admins promoters etcetera ?
Kloep Geplaatst: 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2012 Eeh wat? Je wil GTA als online game in je browser maken?
mekane Geplaatst: 19 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2012 Eeh wat? Je wil GTA als online game in je browser maken? Niet letterlijk maar wel een soort ervan
Kloep Geplaatst: 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2012 Dus je wilt een site waar mensen mods in kunnen sturen en waar je GTA kan spelen? Heb je sowieso al ervaring met programmeren?
Recommended Posts