Jump to content

Raten


mekane

Recommended Posts

  • 2 weken later...

Mekane, heb je ervaring met Flash? Daar worden de meeste spellen namelijk in gemaakt.

Als je dan een game in de browser gaat maken zou ik meteen voor WebGL gaan. Flash wordt langzaam uitgefaseerd. Het is wel makkelijker om te leren dan WebGL.

Je hebt wel grote ambities! Niet verkeerd, maar de kans dat je zoiets uit het niets kan realiseren is vrij klein, ookal kan je het natuurlijk altijd proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Site is nogal leeg vind ik persoonlijk, maargoed kom later wel een keer terug om te kijken.

hier wat tips:

1. Werkt met divs op je site, zodat je een header, navigatie menu, body, footer hebt. Nu staat alles gelijk aan elkaar.

2. Meer variatie in kleur gebruiken, overgangen zijn leuk maar niet te.

3. Op contact pagina, plaats nooit zomaar je email openbaar op je site, dit kan vaak misbruikt worden door robots en spam bots...

mocht je commentaar op mijn punten hebben geef ze gerust ben altijd bereid om te helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Nou, ik weet niet of de site nog geüpdatet wordt hoor... :7

>>> Door Megadreams: En ik weet niet of... oh wacht ik weet wel dat deze reactie nutteloos is. Slotje om bumpen te voorkomen, indien de topicstarter het topic weer open wil weet deze vast mijn postvakje wel te vinden.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...