Jump to content

cheats of hacks ps3 gta iv?

Recommended Posts

Geplaatst:

heee,

ik zag er al heel wat overstaan op het forum, maar ik snap iets niet en ierieteer me er soms erg aan.

Dan ben ik gewoon aan het spelen online en gaan we met de heli tegen elkaar knallen en als er dan bij hun bijvoorbeeld de staart er afknapt die valt naar de grond heen en dan draai je je om hebben ze gewoon weer een staart?

En dit soort dingen zie ik wel vaker. oficeel zou je toch niet kunnen cheaten online?

ik zit gewoon op de nieuwste versie van alles en het is gewoon jammer,

groetjes Dennis

Geplaatst: (bewerkt)

Echte spelverpesters zijn dat! angry.gif

Ik heb zelf nooit cheats gebruikt, en ik zal ze nooit gaan gebruiken!!

Bewerkt: door Sammie_GTA
Geplaatst:

Dan ben ik gewoon aan het spelen online en gaan we met de heli tegen elkaar knallen en als er dan bij hun bijvoorbeeld de staart er afknapt die valt naar de grond heen en dan draai je je om hebben ze gewoon weer een staart?

Dit kan ook de lag zijn. Ik speel zelf op een Xbox 360. En als de verbinding in een server niet goed is heb je kans dat je dingen ziet die er eigenlijk helemaal niet zijn (om het zo heel serieus te zeggen).

Je ziet bijvoorbeeld dat de staart van zijn helikopter eraf valt. Maar op zijn scherm is dat helemaal niet waar.

Maar er zijn de laatste tijd veel modders/cheaters bijgekomen. Het is om gek van te worden. Meestal zijn het nog kleine kindjes die het spel totaal niet kunnen spelen en daarom vals gaan spelen. En vaak laten ze ook nog je console vastlopen waardoor je hem opnieuw moet opstarten. Hopelijk zien we dit niet meer terug in GTA V. :)

Geplaatst:

okee bedankt voor de reacties! dan weet ik genoeg:) vind het ook zeer jammer, een keer je je voorstellen met de internet lag dat zoiets gebeurt, maar in bepaalde servers zie het te vaak dat je gewoon weet dat het geen lag meer is

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...