1974 Geplaatst: 19 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2012 (bewerkt) Lange tijd niet meer hier rond gedwaald, dus ik dacht ik post eens iets . Zoals (misschien ziet) is het uiterlijk van mijn ( Geliefde )Persoonlijke Foto/Avatar Nogal veranderd : Wie bij de deze de "reference" begrijpt, Congrats, je hebt wellicht een Muziek smaak . En een Logo . Comments en/of kritiek kan beneden gezet worden Bewerkt: 20 augustus 2012 door 1973 Reageren
Cabyon Geplaatst: 12 september 2012 Rapport Geplaatst: 12 september 2012 Je paint skills zijn nog steeds ziek. Vooral je kunst met licht/schaduw werken zijn echt prachtig _0_ En probeer eens te variëren met meer kleuren! Reageren
matt Geplaatst: 12 september 2012 Rapport Geplaatst: 12 september 2012 Dude, je maakt dat in paint? Ik raad je aan een tablet te kopen en die te gebruiken in combinatie met Photoshop. Ik garandeer je dat het veel mooier wordt. Vette artwork btw. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.