Nyltje Geplaatst: 20 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2012 Ik wil al mijn browser opvanggeheugen en geschiedenis verwijderen behalve 1 bestand van een spel. Hij slaat automatisch je statistieken op en dat komt dan in mijn browser opvanggeheugen of geschiedenis.(ik weet niet welke van de 2) Ik weet niet waar de map is van het browser opvanggeheugen of geschiedenis want het wordt verwijderd door een troep-verwijder programma. In browser opvanggeheugen en geschiedenis zitten dus ook andere dingen zoals automatisch inloggen. Alles bij elkaar kan het oplopen tot een halve gb en daarom wil ik het ook verwijderen. Het spel heet Super Crazy Guitar Maniac 2 en ik speel het op Spele.nl Reageren
Recruut Geplaatst: 20 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2012 dan moet je gewoon niks verwijderen. want volgens mij ziet hij het gewoon als geschiedenis ofzo. dus je moet niks verwijderen. wat ook kan is het spel downloaden als swf dan heb je geen ineternet nodig om te spelen dus slaat hij de saves niet op op het internet maar dan moet je wel op nieuw beginnen. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 20 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2012 Handig om even je internet browser er bij te melden. Reageren
Megadreams Geplaatst: 20 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2012 En hoe weet je zo zeker dat hij het daar op slaagt? Normaliter saven de flash spelletjes de gegevens gewoon op jou computer en niet in de browser. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.