Nyltje Geplaatst: 20 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2012 (bewerkt) Cleo 4 installeerd niet goed. Hij zegt bij 3 bestanden het volgende: Error opening file for writing (de bestandsnaam) Click Abort to stop the installation, Retry to try agian or Ignore to skip this file. Dit zijn de plaatjes ervan: Hierdoor kan ik niet met DYOM werken want Gta Sa sluit zich steeds af. Ik heb Cleo 4 op de officiële site gedownload: http://cleo.sannybuilder.com/ Als iemand weet hoe ik dit probleem oplos hoor ik het graag Nyltje Bewerkt: 20 augustus 2012 door nyltje Reageren
Recruut Geplaatst: 20 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2012 (bewerkt) als je Hier kijkt kun je alles volgen en kan je cleo 4 instaleren. je moet wel eerst cleo 3 verwijderen. uiteraard Bewerkt: 20 augustus 2012 door Njfokke Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2012 Dit hoort niet in modding tutorials, verplaatst. Reageren
Nyltje Geplaatst: 20 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2012 als je Hier kijkt kun je alles volgen en kan je cleo 4 instaleren. je moet wel eerst cleo 3 verwijderen. uiteraard Dit was de eerste dat ik het downloaden. Ik moest de versie nog downgraden. Werkt nu!Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.