swell Geplaatst: 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2012 (bewerkt) Hallo allemaal! Ik en mijn broertje willen heel graag een NL/ENG server starten die gebaseerd is op roleplay en race! In de server kan je dan een soort van roleplayen maar zonder de /me and /do commands en van die dingen. En dan kan je om de 5 min een race joinen. Dit zijn dan bijv offroad, street en kart racen. Hiervoor heb ik een scripter nodig die mij kan helpen met alles in elkaar te zetten en mij een beetje meer te leren over scripten. Ik vraag een scripter omdat ik zelf te weinig ervaring heb. De bedoeling is dat ik de basis dingen doe, dus de cars plaatsen / login systeem en van die dingen.(het forum is ook mijn taak) Als beloning geef ik admin rechten, vip en/of veel geld in de server. uitendelijk wil ik de server ook 24/7 maken. Ik zou graag geld willen geven voor het script werk, maar ik heb het gewoon niet. Dus: Gevraagde dienst: Een game scripten die gebaseerd is op roleplay met races. Beloning: mede eigenaar / Admin rechten en/of VIP of respect! het is maar hoe je het wil! Extra informatie: Ik hoop dat ik een geschikt iemand vind en we een leuke game tijd krijgen! Neem contact op via: PM ook voor extra informatie over wat ik precies in gedachten heb. Ik hoop op reactie! Groeten! Bewerkt: 21 augustus 2012 door swell Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recruut Geplaatst: 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2012 ik zelf kan niet scripten ofzo, maar.... ik denk dat ik wel iemand weet, hij heeft geen account op gtaforum maar wel skype. dus als jij ook skype heb kan je hem toevoegen hij heet: Stephan Meijer ik denk dat je hem wel kan berijken op skype hij is best vaak online Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
swell Geplaatst: 21 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2012 ik zelf kan niet scripten ofzo, maar.... ik denk dat ik wel iemand weet, hij heeft geen account op gtaforum maar wel skype. dus als jij ook skype heb kan je hem toevoegen hij heet: Stephan Meijer ik denk dat je hem wel kan berijken op skype hij is best vaak online Ik faal, ik heb geen skype.. Heeft hij ook MSN? ben ook niet zo van skype Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chcoolateblue Geplaatst: 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2012 Hoi daar ;p >>> Door Jacky-2007: Echte naam verwijderd i.v.m. privacy <<< ... hier, Fokke stuurde me de link van dit topic en ik reageer, zoals je ook ziet, hier. Ik wil best een poging wagen om wat te scripten. Ik kan zelf (nog) niet goed scripten voor MTA, maar ik weet van mezelf dat ik dit snel onder de knie kan krijgen. Ik heb namelijk wel LUA gescript voor een ander spel: "Garry's Mod". LUA gaat me aardig goed af, dus ik wil best samenwerken met je om een servertje op te zetten met scripts enzovoort. Ik heb zelf ook een servertje gehad. Gewoon thuis gehost, lekker goedkoop ;D. Was best leuk en alles. Dat kan je je vast wel voorstellen want anders heb je er niet voor gekozen om een server op te zetten. Ik heb ervaring met web-development. Dus kan ik complete websystemen opzetten als t nodig is. Kan ook handig zijn als je een server opzet natuurlijk xD. Ik heb kennis van onder anderen HTML, PHP en JavaScript. De 3 webtalen waar het meest mee wordt gedaan. Overigens kan ik ook wel met jQuery omgaan (Als je 't nog niet wist, dat is een JavaScript library, niet dat je waarschijnlijk daar wijzer van wordt ;p). Als je verder nog wat wil weten, stel gerust je vraag. Ik beantwoord hem zodra ik hem zie. Contacteer me als je geintresseerd bent, ik heb mijn MSN adress gestuurd. Groeten, Stephan Meijer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2012 Hoi daar ;p >>> Door Jacky-2007: Echte naam verwijderd i.v.m. privacy <<< ... hier, Fokke stuurde me de link van dit topic en ik reageer, zoals je ook ziet, hier. Ik wil best een poging wagen om wat te scripten. Ik kan zelf (nog) niet goed scripten voor MTA, maar ik weet van mezelf dat ik dit snel onder de knie kan krijgen. Ik heb namelijk wel LUA gescript voor een ander spel: "Garry's Mod". LUA gaat me aardig goed af, dus ik wil best samenwerken met je om een servertje op te zetten met scripts enzovoort. Contacteer me als je geintresseerd bent Groeten, Stephan Meijer. Dit is SA-MP, geen MTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
swell Geplaatst: 21 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2012 je hebt MSN uitnodiging Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
swell Geplaatst: 21 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2012 Chcoolateblue heeft zich bij het team toegevoegd! maar we zijn op zoek naar meer scripters iemand interesse? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recruut Geplaatst: 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2012 Chcoolateblue heeft zich bij het team toegevoegd! maar we zijn op zoek naar meer scripters iemand interesse? ja ik heb wel intressen maar ik kan niet scripten maar ik denk dat als ik 1 of 2 dagen ff ga klooien dat ik jhet dan wel moet kunnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
swell Geplaatst: 21 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2012 Chcoolateblue heeft zich bij het team toegevoegd! maar we zijn op zoek naar meer scripters iemand interesse? ja ik heb wel intressen maar ik kan niet scripten maar ik denk dat als ik 1 of 2 dagen ff ga klooien dat ik jhet dan wel moet kunnen hmm, ik ben al een paar weken bezig en kan nog steeds maar de basis dingen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recruut Geplaatst: 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2012 Chcoolateblue heeft zich bij het team toegevoegd! maar we zijn op zoek naar meer scripters iemand interesse? ja ik heb wel intressen maar ik kan niet scripten maar ik denk dat als ik 1 of 2 dagen ff ga klooien dat ik jhet dan wel moet kunnen hmm, ik ben al een paar weken bezig en kan nog steeds maar de basis dingen.. oke, maar misschien kan i kergens anders mee helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 ik denk dat als ik 1 of 2 dagen ff ga klooien dat ik jhet dan wel moet kunnenik val van me stoel van het lachen :schater: :schater: Groetjes van een ervaren pawn scripter ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
swell Geplaatst: 29 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2012 Gevraagde dienst: Iemand die voor mij een payday / experience systeem wil scripten. Beloning: Een leuk payday systeem en bij elke payday in de chat: Special thanks for ...... Extra informatie: Het werkt zo: Wij zijn bezig met een race & Roleplay gamemode en we zijn al behoorlijk ver. Nu hebben we een experience systeem nodig waarme je een steeds hogere rank haalt. Je begint als speler met score 0, dan komt er om het uur een payday waarbij je geld en 1 experience krijgt daarmee ben je dan score 1. Dan moet je weer 2 nieuwe experience punten halen om je volgende score te halen. Als je rank 2 bent moet je weer 3 nieuwe experience punten halen en zo gaat het door. Ook kan je met het winnen van een race een experience punt halen. Neem contact op via: Het liefst via PM swell is nu online Reputatie aan swell toekennen Kwalijk bericht rapporteren Bericht wijzigen/verwijderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.