GTAKevin023 Geplaatst: 21 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2012 Safehouses en andere interiors van een politie bureau of zo. Leuk onderwerp trouwens. Reageren
thebig Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 Wie 'Vrije tijd' heeft gegokt (weet niet of iemand dat dit) slaat de nagel op de kop. Er zijn nog altijd 3 vakjes voor screenshots vrij op de site. Waar zou de derde serie over gaan? Reageren
Erik_Energy Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 De hoofdpersoon, hoop ik. En de omgeving buiten de stad. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 Waar zou de derde serie over gaan? De stad en zijn onderwereld... Zorgt voor een beetje sfeer en contrast met het prachtige klimaat Reageren
TalkingPear Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 (bewerkt) De screens zijn echt f*cking nice. De omgeving is echt prachtig. Vooral bij degene met de parachute... En er komen nog meer screens, want er zijn nog zwarte lege plekken. Ik zie trouwens ook een waterval op de 3de screen! Bewerkt: 22 augustus 2012 door Redfire18 Reageren
ajaxjeroenajx Geplaatst: 22 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 Nou de drie nieuwe screenshots zijn er, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat dit onderwerp vergaat. Want..... op de site van GTA V(http://www.rockstargames.com/V/) zijn weer drie lege plaatsen te zien onder het kopje 'Screens'. Maar als je een bepaalde trailer wilt zien of meer specefieke info mag je dat ook hier lekker los laten Reageren
ajaxjeroenajx Geplaatst: 22 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 Ik weet niet of het kan btw, maar daarom zou ik het onderwerp graag willen veranderen in : Welke info wil jij dat R* loslaat? Reageren
thebig Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 Dat er opnieuw 3 vakjes leeg gelaten worden lijkt me net het duidelijkste teken dat er nog meer komt. Er zijn nog wel een paar cruciale onderwerpen waarmee je het rijtje van transport en vrije tijd kunt aanvullen. Reageren
ajaxjeroenajx Geplaatst: 22 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 Dat er opnieuw 3 vakjes leeg gelaten worden lijkt me net het duidelijkste teken dat er nog meer komt. Er zijn nog wel een paar cruciale onderwerpen waarmee je het rijtje van transport en vrije tijd kunt aanvullen. zoals? Reageren
thebig Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 (bewerkt) Dingen als wapens, huizen, locaties. Al verwacht ik geen van de drie als volgende onderwerp. Misschien nachtleven, want we hebben nog geen screens gezien van de nacht (toch niet als ze van de grond zijn genomen). Bewerkt: 22 augustus 2012 door thebig Reageren
Dippie Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 Misschien algemene gebouwen, zoals kerken, winkels, café's, trein- en/of busstations enz. Reageren
PrioX Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 Hopelijk krijgen we bij de volgende screenshots (/trailer) iets te zien van de wapens en personages. Dat zijn toch echt twee punten waar we nog vrij weinig over weten. Maar eigenlijk maakt het niet uit welk onderwerp het heeft. Zolang we nog iets te zien krijgen en niet opnieuw maanden moeten wachten vind ik het best. Reageren
Nissan Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 Ik hoop dat in tegenstelling tot IV, je geen missies hoeft te doen om met de onderwereld in aanraking te komen. For instance, je schiet een club overhoop. Als je daar later binnenstapt, herkennen bewakers je van de camerabeelden ofzo en heb je opnieuw een schietpartij met de gangsters daar oid. Reageren
harry1985 Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 (bewerkt) Wapens, Politie, Strand, Boten. En vooral hoe je mensen kan aanvallen op straat Bewerkt: 22 augustus 2012 door harry1985 Reageren
Maarten11 Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2012 (bewerkt) Ik zou wel wat meer transport, straten en (openbaar) vervoer willen zien. Zijn er treinen en metro's in het nieuwe Los Santos? Gaan deze treinen ook door het buitengebied? Hoe zien de snelwegen eruit? Hoe zien de straten van Los Santos eruit in de regen? Hoe zijn het verkeer en de werkzaamheden op het havengebied? Zijn er behalve taxi's, metro's en treinen ook nog andere manieren om met openbaar vervoer te reizen? Dit soort vragen zou ik wel beantwoord willen hebben, of in ieder geval wat duidelijker. Bewerkt: 24 augustus 2012 door Maarten11 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.