Vahnstad Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2012 Geef mij maar een screen van de impressie van de omgeving van Los Santos. Wat ligt errond. Zijn er meerdere bergen. Is de countryside groot ? En ook het vervoer, niet het transport, maar bedoel het verkeer, de treinen enzo... zit ik met grote vraagtekens. Zijn er veel autosnelwegen ? Een impressie van de wijken kan ook geen kwaad. Van Vinewood, of van de armere buurtwijken. Reageren
thebig Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2012 (bewerkt) Wel, transport hebben we al gehad, dus verwacht ik niets meer in die trend. Verkeer ga je dus mogen vergeten. Er is een trouwens een reden waarom de achtergrond zo blurred is of dat de screens op een onbeduidende locatie zijn genomen. R* wil de speler verrassen. Dus veel hoop om een duidelijk beeld van de map te krijgen, heb ik niet. Ik vraag me af wanneer ze met het eerste artwork komen en met de muziek (als ze muziek doen betekent dat meestal dat het spel zo goed als afgerond is, dus dat kan misschien nog even duren, of juist niet!). Bewerkt: 24 augustus 2012 door thebig Reageren
Nissan Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2012 We hebben nog niet echt iets van The Dark Side of the City gezien. In contrast tot de zon en het strand, is er natuurlijk ook de strijd tussen bendes enzo, die nog niet in beeld is gebracht. Reageren
ajaxjeroenajx Geplaatst: 24 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2012 Waar moeten volgens jou de nieuwe informatie (die over een paar weken uitkomt) over gaan? (trailers,gameplay,meer screens enz) Reageren
bugatti Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2012 ik hoop dat ze over een paar weken een tweede trailer of gameplay trailer uitbrengen of screenshots tonen van de stad en/of de buurten. een beetje van beide is natuurlijk het beste Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2012 Knoopje doorhakken welk gedeelte van SA er wel en welke er niet in zit, zou wel fijn zijn. Reageren
thebig Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2012 Zoals ik hier al ergens heb gepost: ik hoop eens op wat artwork. Muziek mag ook, als het kan, al dan niet met een trailer. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2012 Ik hoop op dieren, want deze zijn in geen van alle screenshots te zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.