kevinogastje Geplaatst: 21 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2012 mensen help mij ik heb een groot probleem, sinds een tijdje is mijn gta iv ermee gestop (voor de zoveelste keer) normaal help opnieuw installeren (heb ik geprobeert) maar nu gaat hij niet verder als nieuw spel starten (zie foto) help mij please ik wil graag verder spelen op mijn nieuwe scherm (windows 7) 64 bit voor als dat helpt (alienware m17x r3) dus ik voldoe aan de minimale eisen Reageren
Jarno91 Geplaatst: 21 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2012 Heb je wel de nieuwste patch geïnstalleerd? (1.0.7.0) En wat is dat voor wit ding in het midden want ik zie er geen tekst op staan, en heb je de game legaal of illegaal? Reageren
Recruut Geplaatst: 21 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2012 zoals jarno91 ook al zei (en me dus voor was) de patch installeren. en maak anders even een screen met prt scr toets, zit er misschien wat beter uit en dan kunnen we ook zien wat erin het midden staat Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 21 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2012 Waarschijnlijk is dat witte vak in het midden, het standaard (Programma Werkt niet meer) scherm. Je weet wel dit: Reageren
kevinogastje Geplaatst: 23 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2012 (bewerkt) Heb je wel de nieuwste patch geïnstalleerd? (1.0.7.0) En wat is dat voor wit ding in het midden want ik zie er geen tekst op staan, en heb je de game legaal of illegaal? ja ik heb het spel hartstikke legaal ik heb de juiste code en patch en dat vlak in het midden is van windows live dat reageert nog wel en ik gebruik windows 7 dus kan ik kan geen screenshot maken van de game in fullscreen modus Bewerkt: 23 augustus 2012 door kevinogastje Reageren
kevinogastje Geplaatst: 23 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2012 heey jongens ik heb naar jullie advies de patch geinstaleerd (van de officiele site) maar hij gaat nog steeds niet verder als het feit van het laad balkje onderin bij mij hoort ie normaal waneer de muziek stop te starten maar hij doet het gewoon niet hoe kan dat zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.