djbobber Geplaatst: 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2012 hallo ik speel san andreas maar mijn pc laggt veel als ik het speel. ik heb een 1.8ghz prosecor, 2gb ram en mijn videokaart is een mobile intel 945 express chipsett family en ik heb vista. weet iemand wat het probleem is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2012 Zet al je scherminstellingen eens op low. Dit doe je door naar Menu [ESC] > Options > Display Setup > Advanced te gaan en daar alles heel laag zetten. Wellicht dat dit de oplossing biedt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbobber Geplaatst: 21 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2012 (bewerkt) Zet al je scherminstellingen eens op low. Dit doe je door naar Menu [ESC] > Options > Display Setup > Advanced te gaan en daar alles heel laag zetten. Wellicht dat dit de oplossing biedt. ik heb dit al gedaan toen deed hij het iets beter maar nog steed lagg Bewerkt: 21 augustus 2012 door djbobber Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2012 (bewerkt) Een patch fixt heel veel Download: Klik Bewerkt: 21 augustus 2012 door nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbobber Geplaatst: 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 Een patch fixt heel veel Download: Klik ik heb de patch geinstaleerd maar het lijkt wel of hij het niet doet. als je hem instaleert download hij wel iets maar aan het eind opent hij mijn documenten, waarom doet hij dat??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 Misschien vraagt hij om de Gta Sa map, waar dus alle bestanden in staan (C:/Program files (x86)/Rockstargames/Gta San Andreas) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2012 Dat is dus een on-board videokaart? Dat is meestal bagger, kan ik uit ervaring vertellen. Je kunt de instellingen heel erg omlaag zetten, maar ik betwijfel of je er een redelijk spel uit kunt halen. @ nyltje: Alsjeblieft, als je niet weet waar je over praat, houd dit soort berichten dan voor je. Die patch fixt hoogstens bugs en zorgt ervoor dat je niet meer kan modden. Daarnaast is het ook nog eens een patch voor de Duitse versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gianlucavandervoet Geplaatst: 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2012 Probeer meer ruimte op je pc te creëren, programma's of bestanden verwijderen die je zelden gebruikt. of je zou je beeldschermresolutie kunnen aanpassen volgensmij kan dit op het spel, maar ook op je bureaublad. op vista weet ik niet hoe dat werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.