Mrkwark Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 (bewerkt) Hallo, Ik heb me pc opnieuw geinstalleerd door paar foutjes van mij dus ik heb hem opnieuw geinstalleerd en hij is nu zo sloom ... en heb ook drivers geinstalleerd en raar genoeg doen die het niet want mijn windows blijft op windows basis look (is trouwens ultimate) en prestatie test zegt dat mijn videokaart 1.00 is heel raar en voordat ik herinstalleerd een 7.1 weten jullie raad ? ik kan zelfs niet eens youtube bekijken zonder dat ik blokjes krijg en storingen krijg... of filmpje kijken in media player zonder telkens aan en uit teklikken terwijl hiervoor alles heel soepel ging sorry als het beetje onduidelijk is het is een beetje laat om nu eigelijk topics temaken Bewerkt: 22 augustus 2012 door Agent_Smith Reageren
Megadreams Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 Heb je wel de juiste en meest nieuwe drivers geïnstalleerd? Aangezien je daar dus problemen mee hebt. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 22 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 Ja ik heb ze gedownload precies zoals op me vorige installatie . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.