kuyt Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 wie wil er een aanhangermod maken voor achter de auto want het lijkt me wel leuk om fietsen mee te nemen achter de auto of motors of karts wil iemand die mod maken plzzz Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 bedoel je met SA of VC, de VC engine kan het niet... Reageren
kuyt Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 bedoel je met SA of VC, de VC engine kan het niet... ik bedoel voor in gta san andreas Reageren
Wauzie Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 VC en SA gebruiken dezelfde engine :rolleyes: Reageren
kuyt Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 VC en SA gebruiken dezelfde engine :rolleyes: duzz dat kan dan nie kheb namelijk niet zoveel verstand van modden Reageren
PatrickW Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 Verplaatst vanuit modding media naar modding general Reageren
kuyt Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 Verplaatst vanuit modding media naar modding general oke maar kan je dan z'n aanhanger maken maak je bijvoorbeeld van de tractor een auto en van de ploeg een aanhanger of kan dat niet :huh: Reageren
PatrickW Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 In principe zou dit moeten kunnen, misschien is het zelfs wel mogelijk om het zo te maken dat je aanhangers ( en ploegen enzo) achter elke auto kunt krijgen. Helaas is hier nog niets over bekend, dat zal dus nog onderzocht moeten worden. Je zult nog een tijde moeten wachten, als dit kan komen de mods vanzelf.. Reageren
teuntjuh Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 Ik denk dat als je een model maakt met een goed collision model en in de main.scm defined als een object en een sphere of garage maakt waar je dan met je auto in moet gaan staan, dat je dan het volgende wel kunt maken: $AANH = create_object #AANHANGER at X Y Zattach_object $AANH to_car $PLCAR offset X Y Zcreate_object #BOX at X Y Zattach_object $BOX to object $AANH at offset X Y Zff vlug getypt, ik zal proberen iets te maken, maar ik weet niet of dit lukt. Reageren
kuyt Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 Ik denk dat als je een model maakt met een goed collision model en in de main.scm defined als een object en een sphere of garage maakt waar je dan met je auto in moet gaan staan, dat je dan het volgende wel kunt maken:$AANH = create_object #AANHANGER at X Y Zattach_object $AANH to_car $PLCAR offset X Y Zcreate_object #BOX at X Y Zattach_object $BOX to object $AANH at offset X Y Zff vlug getypt, ik zal proberen iets te maken, maar ik weet niet of dit lukt. oke bedankt als het lukt post je het dan ff Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.