daanverheijke Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 Ooit is opgevallen dat op de cd cover, het plaatje links boven, een chopper is? Reageren
bugatti Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 Nu je het zegt het is inderdaad altijd een helicopter Reageren
SpacyColours Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 (bewerkt) Behalve op die van Chinatown Wars. Al kan ik me ook niet herinneren dat er een chopper in dat spel zit. Bewerkt: 22 augustus 2012 door SpacyColours Reageren
Nissan Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 Ooit is opgevallen dat op de cd cover, het plaatje links boven, een chopper is? Holy shit, everything was a lie! Wanneer ben je hier achter gekomen? Deze wonderbaarlijke ontdekking moet namelijk met de wereld gedeeld worden! Reageren
thebig Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 Ik geloof dat dit al ergens op WikiGTA stond, want ik wist er toch van. Er zijn altijd beelden die terugkomen op de hoes van een GTA. Reageren
daanverheijke Geplaatst: 22 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 I like de artwork op de covers Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2012 Behalve op die van Chinatown Wars. Al kan ik me ook niet herinneren dat er een chopper in dat spel zit. Die zit er wel in. Je kunt hem alleen niet zelf besturen, tenzij je cheats gebruikt. Reageren
Nyltje Geplaatst: 23 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2012 (bewerkt) Behalve op die van Chinatown Wars. Al kan ik me ook niet herinneren dat er een chopper in dat spel zit. Die zit er wel in. Je kunt hem alleen niet zelf besturen, tenzij je cheats gebruikt. Kan je met een cheat in een heli. Welke cheat is dat?! Bewerkt: 23 augustus 2012 door nyltje Reageren
Nissan Geplaatst: 23 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2012 Daar is geen cheat voor. Om in CW een helikopter te kunnen besturen moet je aan de gang met Action Replay. Om dit te kunnen gebruiken op je DS heb je een R4 kaart (ga ik verder niet op in hoe het verder werkt) of een AR card nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.