Jump to content

GTA IV Michelle daten, ja of nee?


Mr.GTA-addiction.

Recommended Posts

Ik meen het mensen, hebben jullie dat ook je bent een beetje aan 't kloten met die smeris en dan opeens belt Michelle je om even af te spreken. MOET je dan je tijd verknallen om naar een restaurant te rijden, Michelle terugbrengen naar huis (wat de relatie niet heel erg zal gaan "opkrikken") en dan uiteindelijk MISSCHIEN virtuele-sex met haar te hebben. Waardoor ze je alleen maar nog vaker gaat bellen. Moet je haar daten is mijn vraag! Mr. GTA verslaafde.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het hoeft niet. Het heeft geen gevolgen op de storyline als je geen goede relatie met haar hebt.

Open deze spoiler alleen als je wil weten wat er later in het verhaal gebeurd!

In de missie The Snow Storm moet je nadat je de NOOSE hebt afgeschud de coke naar Little Jacob brengen op een afgesproken plek. Michelle verschijnt ook op die plek en vertelt Niko dat ze voor de regering werkt en dat ze alleen een relatie met Niko wou om hem in de gaten te houden.

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het hoeft niet. Het heeft geen gevolgen op de storyline als je geen goede relatie met haar hebt.

Open deze spoiler alleen als je wil weten wat er later in het verhaal gebeurd!

In de missie The Snow Storm moet je nadat je de NOOSE hebt afgeschud de coke naar Little Jacob brengen op een afgesproken plek. Michelle verschijnt ook op die plek en vertelt Niko dat ze voor de regering werkt en dat ze alleen een relatie met Niko wou om hem in de gaten te houden.

Okeeeee....... ik wil niet op het verhaal vooruit lopen maar slaat Niko Michelle keihard op d'r neus, begint ze te bloeden en rent naar huis, of wordt het van snik snik boehoehoe ik dacht dat we iets hadden blahblahblah gedoe

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...