Phenx Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 ik ben net in san fierro en ik krijg telefoontjes van Cesar over couriers. is het belangrijk dat je van die couriers geld steelt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Kijk is in de Walkthrough. Daar staat de hele missie volgorde en welke missies wel en niet belangrijk zijn bij het hoofd verhaal. Je moet wel alles doen om de 100% te halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Neen, dit is niet belangrijk maar wel handig voor geld te boosten . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phenx Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 ja ik heb nu ruim 28 mil dus is dat dus niet belangrijk dat ik weer helemaal naar het platteland moet rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Kijk is in de Walkthrough.Daar staat de hele missie volgorde en welke missies wel en niet belangrijk zijn bij het hoofd verhaal. Je moet wel alles doen om de 100% te halen. Deze missie is niet nodig om 100% te halen, net zoals de Unique stunt jumps en het goud halen op alle schools Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phenx Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 ok bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.