SanFierro Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Bij de date met michelle schijnt het dat je met haar moet eten bij het dichtsbijzijnde glaasje, maar als ik daar ga eten, dan vind ze het niet leuk....Weet iemand waar ik wel heen moet met Michelle? En Denise is sinds ik in San Fierro zit, nooit meer thuis...... Iemand enig idee?? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 een glaasje staat toch niet voor eten.. of zit ik fout? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 OK das waar :lol: maar waar moet ik dan heen met haar?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 een glaasje staat toch niet voor eten.. of zit ik fout? Een glaasje staat wel voor eten. Dat is de bar dacht ik :huh: . Probeer is bij een restaurant ofzo heen te gaan. Je hebt ook andere dingen, er was volgens mij ook een steakhouse ofzo en je hebt nog de Burger Shot . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.