SanFierro Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Bij de missie in San Fierro waarbij je de couriers van Berkley moet pakken met het bestuurbare vliegtuigje haal ik het steeds net niet door te weinig fuel.....Iemand een idee hoe deze missie sneller kan??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Hier zijn weinig tips voor.. Wat wel handig is is om te landen op de weg enr echt voor de bus/motor te staan en dan te schieten. Doe ook eerst de dichtsbijzijnde. Had je trouwens al in de Walktrough gekeken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Bij de missie in San Fierro waarbij je de couriers van Berkley moet pakken met het bestuurbare vliegtuigje haal ik het steeds net niet door te weinig fuel.....Iemand een idee hoe deze missie sneller kan??? Je moet proberen laag te vliegen. Dit was mijn moeilijkste missie,ik had deze missie percies gehaald. En je moet natuurlijk ook snel zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) Ik had deze echt super snel gehaalt, is me daarna ook nooit meer gelukt, maar ik ging de hele tijd ervoor landen en dan afschieten Bewerkt: 10 juli 2005 door Keepertje8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) *dubbele post*, srry :angry: Bewerkt: 10 juli 2005 door Keepertje8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Deze is inderdaad erg lastig. ik heb hem overgeslagen omdat ik hier altijd heel zenuwachtig van word :lol: . Je hoeft ze niet per se uit te spelen. Het heeft niets met de verhaallijn te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.