qbdown Geplaatst: 26 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2012 (bewerkt) Hey allemaal, Ik heb bij mijn vriend mijn SA-MP server gehost, porten geforward etc. De server verschijnt in de server browser maar als ik er naartoe connect krijg ik: Server not responding .. In de server log komt wel "Incoming connection: <ip>:<randomport>", ik heb een plaatje toegevoegd om te laten zien wat ik bedoel. Hij gebruikt kaspersky maar die hebben we ook al uitgeschakeld wat ook niet heeft geholpen. Met PFPortChecker ook al gekeken of de poort open was (7777) en dat was hij (UDP & TCP). De DMZ mocht ook niet baten. Dit is gewoon de standaard server van SA-MP zonder enige aanpassingen. Iemand misschien een idee? Bedankt! Bewerkt: 26 augustus 2012 door SilverShield Reageren
Megadreams Geplaatst: 26 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2012 Heeft hij wel de juiste sa-mp versie? In dit geval dus 0.3e. Reageren
qbdown Geplaatst: 26 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2012 (bewerkt) Ja, zelfde versie als de server. Bewerkt: 26 augustus 2012 door SilverShield Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.