Jump to content

PC start niet op


-TonyStark-

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Een week geleden was ik op mijn PC bezig toen hij ineens uitviel, ik probeerde hem aan te zetten maar hij ging niet meer aan. Alleen het lampje van de aan/uit knop brandde toen nog. Nu brand dat lichtje ookal niet meer en doet de PC nog altijd niks.

Het gaat om een Medion PC. Weet iemand wat er mee scheelt? Ik denk aan de voeding...

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, dit zegt natuurlijk weinig, maar ik had eenzelfde probleem met ook een Medion PC, hiervan gaf de voeding een 'slechte spanning' (te veel afwijking) waardoor het moederbord 2 maal kapot is gegaan.

Heb je geen garantie meer? Dan pikken ze hem zo op en heb je hem zonder er verder iets voor te hoeven doen hem binnen ongeveer 1-2 weken weer perfect terug.

Bewerkt: door RoL0
Link to comment
Delen op andere websites

Nee

Dat weet je niet hoor. Ik heb m'n Asus eens binnengegeven voor garantie (het uiteindelijke probleem hebben ze niet gefixt) en daarbij hebben ze windows er opnieuw op geïnstalleerd waardoor alles weer factory reset was.

Neem dus voor alle veiligheid maar een backup van al je gegevens voordat je je computer in garantie geeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft serieus niemand er bij nagedacht hem te vertellen dat het openen van de pc-kast gelijk staat aan het weggooien van je bonnetje? Als jij de garantie zegels van je pc breekt (in andere woorden, als jij de kast opendoet), raak jij alle recht op garantie kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, maar voordat ik hem opstuur wil ik er eerst nog een andere voeding inpleuren want ik heb de harde schijf er gisteren proberen in te steken maar hij past er niet in er is geen aansluiting voor. Kan ik een voeding van 300W erin steken of gaat dat niet draaien?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...