ceejee Geplaatst: 26 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2012 hallo, als ik GTA IV wil starten krijg ik een blauw scherm en start men computer opnieuw op iemand die een oplossing weet ??? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2012 Wat meer informatie is bij zulke problemen toch echt wel benodigd. Heb je GTA IV vroeger wel goed kunnen spelen? Wat zijn je systeemspecificaties (dit kan je opzoeken met Flitskikker InfoTool)? Wat staat er precies op het blauwe scherm en wanneer krijg je het? ... Reageren
ceejee Geplaatst: 26 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2012 -Windows vista -ram : 4 GB -Video card : Nvidia Geforce 9600GT 1GB -vroeger kon ik het spelen -het blauw scherm krijg ik nadat ik op 'log in' heb geklikt van rockstar social club Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 26 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2012 (bewerkt) Als je de computer opstart, moet je na het BIOS scherm snel achter elkaar op f8 drukken. Daar selecteer je: "De computer opnieuw opstarten na foutmelding uitschakelen". Nu moet je de computer opnieuw laten crashen. (Het klinkt vreemd, maar het kan van groot belang zijn!) Maak een foto van de BlueScreen. Die upload je op een foto-host site (Bijvoorbeeld Photobucket) en laat je de foto hier zien. Bewerkt: 26 augustus 2012 door Sammie_GTA Reageren
T2own-Gamer Geplaatst: 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2012 (bewerkt) Ik weet dat inloggen op rockstar social club niet meer nodig is en verwijderd word als je de laatste patch van GTA IV installeert. Al probeert GTA IV opnieuw te installeren? Bewerkt: 27 augustus 2012 door T2own-Gamer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.