-Niels- Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Ik kan ermee opstegen, en ik vlieg LANGZAAM voor uit. Ik heb alle knopjes geprobeert, maar hij trekt het gast maar niet open. Zo'n straaljager hoort toch hard te gaan? Weten jullie wat er aan de hand is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Numpad 2 is de default knop om mee hard te vliegen, dan moet je die ff 3 seconden in drukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
burpicane Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 het is hydra r= switch naar vliegmodus 2=switch naar heli modus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Numpad 2 is de default knop om mee hard te vliegen, dan moet je die ff 3 seconden in drukken Kun je een screenshot maken, van jou controls? Dan neem ik die helemaal van jou over, dan is het goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 2 = Hovermode 8 = Normaal Zo is het bij mij en zo werd het uitgelegd in de missie :huh: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Numpad 2 is de default knop om mee hard te vliegen, dan moet je die ff 3 seconden in drukken Kun je een screenshot maken, van jou controls? Dan neem ik die helemaal van jou over, dan is het goed. Is niet nodig, want om aan "mijn" controls te komen, moet je gewoon de reset to default knop of iets dergelijks inklikken, dan wordt dat vanzelf gedaan. En denk erom, NUMPAD 2, niet 2, want dan laat je je landingstoestel zakken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spartan Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 hoe zit het met de xbox, bij mij werkt het ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) Bij de Ps2 is het de Rechter joystick +- 3 sec. naar voren houden. EDIT: Ga anders eens HIER naartoe. Daar staan alle besturingen van GTA: SA. Bewerkt: 10 juli 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EquinoX91 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 hoe zit het met de xbox, bij mij werkt het ook niet Op de Xbox moet je de right thumbstick naar voren houden voor enkele seconden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 of kijk gewoon in het boekje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.