MegaPilot Geplaatst: 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2012 (bewerkt) Hai, omdat m'n Nvidia stuurprogramma kut doet moest ik m'n pc resetten. Nou, nu heeft iTunes doodleuk al m'n muziek en apps etc verwijderd. Het is net alsof ik iTunes net geïnstalleerd heb. Ik weet wel hoe ik dingen moet terugzetten enzo, maar is er echt geen manier om alles terug te zetten? Want ik heb niet alles gebackupped(bijvoorbeeld afspeellijsten..). Ik heb even gegoogled en blijkbaar is dit een regelmatig voorkomend probleem(kuch, hoe falend kan je zijn? ), maar een échte oplossing heb ik derhalve nog niet gevonden. Alvast bedankt. Mvg, MegaPilot PS: iTunes was bezig met apps aan het downloaden(updates ervan ), maar dat heeft er hoogstwaarschijnlijk niks mee te maken. PS2: Shift key inhouden en mijn vorige bibliotheek kiezen heeft blijkbaar geen zin, dan opent hij een nog steeds lege iTunes met wat afspeellijsten die niet van mij zijn(zo'n standaard dingen, Onlangs toegevoegd etc..). Edit: Sluit dit topic maar, ik heb alles geprobeerd om m'n bibliotheek terug te krijgen, maar helaas. Ik ben nu m'n bibliotheek aan het heropbouwen met backups van afspeellijsten die ik nog had. Tip: Als je iTunes hebt, BACKUP ALLES! Bewerkt: 28 augustus 2012 door MegaPilot
Flitskikker Geplaatst: 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2012 Ik zou natuurlijk gewoon een iTunes-loos apparaat aanschaffen. Maar goed, topic gesloten, dan.
Recommended Posts