Elycia Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) Ik heb er geen verstand van hoe een mod wordt gemaakt en of dit dus wel mogelijk is, maar ik vraag me af: Is er iemand hier die mod's maakt of iemand kent die mod's maakt en zou het mogelijk zijn om een MOD te maken die ervoor zorgt dat de PARASHUTE in de PC versie NET ZO fungeerd als in de PS2 versie. Ik vind de parashute namelijk de beste nieuwe ontwikkeling in San Andreas, maar Rockstar North heeft hem in de pc-versie aardig verprutst. Zoals iedereen weet bewegen de touwtjes niet mee, maar de héle parashute is in de pc-versie statisch terwijl hij in de ps2-versie mee schommelt met CJ (let op het rode vlak net boven CJ). Je kunt dit zien in het filmpje op GTAgames.nl (San Andreas Heli Jump movie). Ook viel me op (ook in dat filmpje) dat als je tijdens base-jumpen sneller wil (pijl naar voren) CJ in de ps2-versie veel sneller vooruit gaat dan in de pc-versie (daar blijft hij praktisch op dezelfde plaats. Ik vind dit heel jammer, want dit zijn juist mijn favoriete bezigheden. Alsjeblieft, iemand HELP mij!!! Bewerkt: 10 juli 2005 door Elycia Reageren
PatrickW Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 Er komen hier wel eens mensen, die vaag iemand kennen die mods maken... Wat betreft je vraag; de parachute beweegt op de PS2 inderdaad beter dan op de PC, in hoeverre dit door een MOD aan te passen is moet nog worden onderzocht. Het probleem is dat we qua functionaliteit niet alles kunnen aanpassen in een MOD, omdat sommige dingen hard-coded in the executable zitten, en dat is erg lastig te wijzigen. Ik weet echter dat in ieder geval een deel van het parachute springen vanuit de SCM file bestuurd wordt ( en die kunnen we wel redelijk eenvoudig aanpassen). Ik heb echter op dit moment geen tijd om hier onderzoek naar te doen, maar ik houd het in m'n achterhoofd, voor als ik op zoek ben naar een nieuw MOD-project. Reageren
Elycia Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 juist, ja... patrickw. Ik had al wat over je kunsten gelezen, maar ik denk: laten we 't even algemeen houden... en niemand buitensluiten Maar héél erg bedankt dat je gereageerd hebt, dan weet ik in ieder geval dat m'n bericht is aangekomen bij iemand die er verstand van heeft en dat m'n idee bij meer mensen bekend is dan alleen mijzelf. BTW misschien is het net zoiets als het 'koffiedrinken', dat de gevevens zich wel in het spel bevinden, maar niet goed zijn uitgevoerd door de makers. Slordigheid misschien dit keer... (of ik loop maar wat te bullshitten... *as i said; geen verstand van modding*) in ieder geval, thanks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.