Jump to content

YouTube smashing

Recommended Posts

Geplaatst:

VIDEO

Het is niet mijn fetisj, maar er raken zeker een hoop mensen opgewonden van tall girls die speelgoedautootjes martelen.

woah spacy hoe wist je dat? :o

Geplaatst:

Hier gooi ik een hamer naar een televisie. Omdat mijn filmpjes een internationaal publiek aantrekken moet ik Engels spreken. Na het moment van destructie volgt een minuut stilte om er samen met de kijkers intens van te genieten. Om mijn innerlijke woede en vernielzucht te bevredigen sla en trap ik het toestel daarna helemaal de vernieling in. Pas dan voel ik me opgelucht.
Geplaatst:

We hebben al de topics Eigen filmpjes en Grappige filmpjes en dat maakt dit topic nogal overbodig. Voor ieder type soort genre een apart topic is onzin. Dus, bij dezen: :slotje:

Edit

Ik las in het topic van De Wilde Ganzen dat SpacyColours tijdens mijn slotplaatsing bezig was met een mooie uitgebreide post die hier dus niet meer geplaatst kon worden. Bij dezen dan nog even:

Aan:

claud's Vernietigingsservice B.V.

Hofstede 1

666UFO Vrouwenparochie

Betreft: Prijsindicatie

Geachte meneer/mevrouw,

Trouw volg ik uw filmpjes waarin u steevast laat zien dat onze natuurlijke krachten altijd superieur zullen blijven aan technologie. Net las ik dat u hiermee tevens een dienst bewijst, en dat mensen tegen betaling hun troep bij u kwijt kunnen, waarna u er op gepaste wijze voor zorgt dat ze niet langer het milieu betasten.

Zelf heb ik nog een oud ongebruikt Televisie, radio-set en beeldscherm bij mij thuis. Ze werken allemaal nog naar behoren, maar ik gebruik ze momenteel toch niet, en ze staan eigenlijk alleen maar in de weg. Dus ik kan ze net zo goed bij u dumpen.

Graag ontvang ik van u een offerte waarin staat vermeld hoeveel ik voor alle drie de toestellen kwijt ben. En krijg ik korting omdat ze nog functioneren?

Alvast bedankt,

S. Colours.

claud mag per PM of in het topic van De Wilde Ganzen reageren. Diegenen die het willen blijven volgen verwijs ik graag door naar het topic van De Wilde Ganzen. Sowieso een aanrader.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...