Jump to content

kan ik gta 4 ook 2 keer instaleren

Recommended Posts

Geplaatst:

hele goede avond allemaal ik had eveneen vraag.

ik heb u me hele mooie nieuwe laptop binnen gekregen en vroeg me af ik heb gta 4 all op me normae pc staan maar kan ik hem ook op me laptop zetten en dan wel gewoon op me eigen live id inloggen nooit te gelijk op me pc en laptop.

kan ik gta gewoon instaleren zonder problemen extra keer?

mvg bram

Geplaatst:

Nee

waarom dan niet ik instal zelfde spel op laptop maar gebruik met de srerial zelfde live account dan is het toch geen probleem?

Geplaatst:

Dat moet inderdaad wel lukken, ik doe het zelf namelijk ook.

ff kijken als ik het goed heb instaleren kan meerdere keren maar 1 live account maar he

Geplaatst:

ff kijken als ik het goed heb instaleren kan meerdere keren maar 1 live account maar he

Dan gebruik je het account waarmee je GTA 4 hebt geregistreerd. Dat zal GFWL volgens mij herkennen. (Correct me if I'm wrong.)

Geplaatst:

Dan gebruik je het account waarmee je GTA 4 hebt geregistreerd. Dat zal GFWL volgens mij herkennen. (Correct me if I'm wrong.)

ja de windows live account en de rockstar social club gebruik dan zelfde

Geplaatst:

JA

het kan wel ik heb hem op mijn computer de pc van me pa de laptop van me moeder en die van me zus dan nog me eigen laptop en nog een hele reeds computers van vrienden waar ik hem dan insttaleer voor 5 euro en zo het geld weer terug verdien. en voila gta iv was gratis.

maar het is mogelijk.

ook kun je gta iv de hoofdmap kopieren, en op een teraabyte pleuren en je kan inpluggen en spelen.

dat heb ik met gta sa gedaan

1 voor multiplaaer,

1 voor normale mods (bmw, mercedes, volkswagen, enz)

1 voor gekko mods (hoverboard, hoove, magic mop, en)

Geplaatst:

Je beseft toch hopelijk dat je het spel niet zomaar op elke PC mag installeren van bvb vrienden en dergelijke? Er bestaat namelijk een kans dat jou serial geblokkeerd zal worden wanneer ze trachten online te spelen. :) Indien je het gewoon thuis op hetzelfde account op meerdere PC's zet is er geen probleem.

Geplaatst:

Kan wel maar het opstarten word een probleem want hij staat er dan 2x op

Als je het instaleerd op 2 verschillende schijven kan dat makkelijk

Geplaatst:

Je beseft toch hopelijk dat je het spel niet zomaar op elke PC mag installeren van bvb vrienden en dergelijke? Er bestaat namelijk een kans dat jou serial geblokkeerd zal worden wanneer ze trachten online te spelen. smile3.gif Indien je het gewoon thuis op hetzelfde account op meerdere PC's zet is er geen probleem.

Waarom eigenlijk? Als je het spel gewoon gekocht hebt dan mag je toch gewoon op elke pc die je wilt installeren? Ik neem aan dat je maar met 1 cd kan spelen, als je een crack gaat downloaden dan vindt ik pas dat het niet mag. Maar op andere pc's intalleren en gewoon de orginele cd gebruiken lijkt mij gewoon legaal, toch?

• 3 weken later...
Geplaatst:

Je beseft toch hopelijk dat je het spel niet zomaar op elke PC mag installeren van bvb vrienden en dergelijke? Er bestaat namelijk een kans dat jou serial geblokkeerd zal worden wanneer ze trachten online te spelen. smile3.gif Indien je het gewoon thuis op hetzelfde account op meerdere PC's zet is er geen probleem.

Waarom eigenlijk? Als je het spel gewoon gekocht hebt dan mag je toch gewoon op elke pc die je wilt installeren? Ik neem aan dat je maar met 1 cd kan spelen, als je een crack gaat downloaden dan vindt ik pas dat het niet mag. Maar op andere pc's intalleren en gewoon de orginele cd gebruiken lijkt mij gewoon legaal, toch?

Maar ze gebruiken dezelfde serial ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...