Sammie_GTA Geplaatst: 30 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2012 (bewerkt) Hallo, Ik heb een vervelend probleem met Samsung KIES. Als ik het op wil starten, start het niet op. Hij heeft het een paar maanden geleden nog gedaan. Opnieuw installeren heb ik al geprobeerd. Alvast bedankt! Bewerkt: 30 augustus 2012 door Sammie_GTA Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 september 2012 Rapport Geplaatst: 3 september 2012 KIES is dan ook een waardeloos programma. Synchroniseren en firmware updaten kunnen ook op een andere manier. Wat wil je doen? Mocht je KIES wel graag willen gebruiken, dan kun je dit even proberen. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 3 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2012 Welke manier is er nog meer? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 september 2012 Rapport Geplaatst: 3 september 2012 Firmware update ik handmatig via ODIN. In principe is het vrij eenvoudig, maar je moet wel weten wat je doet. Als er iets fout gaat, dan ben je ook de pineut. Ik zou je daarom in eerste instantie willen adviseren om KIES weer up and running te krijgen (zie link in mijn vorige bericht). Mocht je het wel handmatig willen doen, laat dan even weten welke telefoon je hebt. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 3 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2012 Het model staat in de naam van het topic. Een Samsung Galaxy Y Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.