Bassieboy35 Geplaatst: 31 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2012 Hallo, Na vandaag terug gekomen te zijn van vakantie, wou ik verbinding gaan maken met onze internetverbinding, dit lukte echter niet. Wanneer ik bij verbinding maken van de internetverbinding wil drukken, kan dat niet (de knop is grijs naar binnengedrukt, je kan er niet op klikken), met als reden: "De instellingen die op deze computer zijn opgeslagen komen niet overeen met de vereisten van dit netwerk" Met een rood kruis erachter. Ook kan ik zien dat ik updates moet zoeken voor Windows defender, dit lukt ook niet, ik denk dat hier internet voor vereist is. En de beveiligingswaarschuwingen van Windows> Beveiliging tegen ongewenste software is ook verouderd. Zodra ik op bijwerken druk, kan ik kiezen door een nieuwe virus scan te installeren (internet vereist) of mijn huidige virus scan bijwerken (Avira Antivir) wat ook niet lukt. Heb al het modem ge-reset, compurter opnieuw opgestart, internet stekker en de router eruit gehaald en na 10 seconden er weer in gedaan. Geen van deze probeersels heeft geholpen, kan iemand mij misschien helpen? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 31 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2012 (bewerkt) Kun je de eigenschappen van de verbinding openen. Dit doe je door op de verbinding te klikken met de rechtermuisknop en dan Eigenschappen te selecteren. EDIT: En hoe heb je je bericht geplaatst dan? Bewerkt: 31 augustus 2012 door Sammie_GTA Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 31 augustus 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2012 Eigenschappen kan ik openen, vraag me niet hoe maar er zit een slechte internetverbinding bij, genaamd default, maar dat is niet die wij gebruiken. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 31 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2012 Ga bij de eigenschappen dan naar Geavanceerde Instellingen. Staat daar FiPS ingeschakeld of uitgeschakeld? Reageren
CarlJohnson1998 Geplaatst: 31 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2012 Ga naar dat Internet Verbinding icoontje rechts beneden Klik rechtermuis op je netwerk waarmee je wilt verbinden En dan Eigenschappen en tik daar het goede ww in. Dit moet werken - Jelle Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 31 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2012 Ga naar dat Internet Verbinding icoontje rechts beneden Klik rechtermuis op je netwerk waarmee je wilt verbinden En dan Eigenschappen en tik daar het goede ww in. Dit moet werken - Jelle Dat is de WPA sleutel. Die heeft ie als het goed is al... Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 1 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2012 De WPA sleutel stond niet ingevoerd, nu wel en kan ik wel verbinding maken en verbonden zijn. FiPS kon ik trouwens niet vinden. Maar ik kan het nog steeds niet gebruiken, het updaten lukt op de een of andere manier niet, het wereld je wat naast de computerschermen hoort te staan (rechtsonderin), verschijnt ook niet. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2012 Sorry voor het late antwoorden, er is een monteur gekomen. Waarschijnlijk is ons modem ingeslagen toen wij op vakantie waren, het probleem is verholpen. Toch bedankt voor alle hulp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.