ietsAnders0 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Kan iemand me helpen als je moet inbreken heb nu zoon zwart bakje ik klik op 2 en hij zegt vind huis. welk huis bedoelt ie je kan niet uit auto Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) Nou je moet een willekeurig huis zoeken (waar zo'n geel pijltje bij staat), daarna uit je auto gaan en in het huis spul pakken (tv, recorder etc.). Je kunt de burglar missie alleen doen tussen 20:00 en 6:00 Maar waarom kan jouw auto niet open :huh: ? Je hoort uit de auto te kunnen stappen. PS: dit hoort in genral lijkt me. Bewerkt: 10 juli 2005 door Big Smoke Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maximus Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) Je kan wel uit de auto maar misschien is het wel een fout of kan alles zij als het lukt ga hierheen Ga hierheen je kan bijna in elke huis inbreken :ph34r: het is in het zuiden van Las Venturas Bewerkt: 10 juli 2005 door Maximus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Max-X Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Bij mij staat hij er niet eens meer.. :S Echt raar :S Iemand een idee waarom hij er niet staat Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) Staat je zwarte boxville er niet meer? Save je spel en ga weer kijken. Hij zal er dan wel staan denk ik. Bewerkt: 10 juli 2005 door Renne Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Wtf doet dit in media. Gebruik volgende keer de zoekfunctie. Zijn al 100e topics over. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts