Gianlucavandervoet Geplaatst: 1 september 2012 Rapport Geplaatst: 1 september 2012 (bewerkt) Hallo, Ik weet niet of er al andere van deze topic's zijn, ik kon ze niet vinden dus plaats ik een nieuwe. Ik heb problemen met mijn Grand Theft Auto IV... Als ik mijn spel opstart dan doet het normaal maar als ik begin te spelen zie ik bijna niks alleen nico en lantarenpalen. Sorry ik heb net een nieuwe laptop gekocht gister dus ik moet nog even uitvinden hoe het werkt om foto's te maken van mn scherm ( print screen lukt niet met paint ) enige ideeën hoe het anders kan ? maar weet misschien iemand hoe het kan dat mijn beeld op gta iv zo raar doet ? Processor : Intel Core i3-2310M 2,1 GHz HDD : 320GB RAM : 4GB RAM Resolutie : 1600x900 Besturingssysteem : Windows 7 Home Premium 64-bits Grafische kaart : HD Graphics 3000 Alvast bedankt! Bewerkt: 1 september 2012 door Gianlucavandervoet Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 1 september 2012 Rapport Geplaatst: 1 september 2012 De videokaart is dikke troep. Daarmee kan je GTA 4 niet spelen Reageren
Gianlucavandervoet Geplaatst: 1 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2012 (bewerkt) De videokaart is dikke troep. Daarmee kan je GTA 4 niet spelen Dus ik zou een nieuwe videokaart moeten hebben om gta iv te spelen ? dat is mooi klote.. en welke dan wel weetje dat ook ? Bewerkt: 1 september 2012 door Gianlucavandervoet Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 1 september 2012 Rapport Geplaatst: 1 september 2012 De videokaart is dikke troep. Daarmee kan je GTA 4 niet spelen Dus ik zou een nieuwe videokaart moeten hebben om gta iv te spelen ? dat is mooi klote.. en welke dan wel weetje dat ook ? Je kunt de videokaart van een laptop niet vervangen. Als je GTA 4 wilt spelen, moet je een nieuwe PC/laptop kopen die hem wel aankan. Reageren
Recruut Geplaatst: 1 september 2012 Rapport Geplaatst: 1 september 2012 Hier staan de specs voor gta iv Reageren
Gianlucavandervoet Geplaatst: 1 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2012 (bewerkt) nou lekker dan , heb gister een nieuwe laptop gekocht.. zal kijken of ik em in kan ruilen want wil gta 4 en binnekort gta 5 ook spelen.. Bewerkt: 1 september 2012 door Gianlucavandervoet Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 1 september 2012 Rapport Geplaatst: 1 september 2012 nou lekker dan , heb gister een nieuwe laptop gekocht.. zal kijken of ik em in kan ruilen want wil gta 4 en binnekort gta 5 ook spelen.. Dan moet je zeker GEEN laptop kopen! Reageren
BoerTijger Geplaatst: 1 september 2012 Rapport Geplaatst: 1 september 2012 Geld terug vragen, en vraag voor gamers PC rond de 800 euro Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 1 september 2012 Rapport Geplaatst: 1 september 2012 de beste (gaming) PC is volgens mij Cyberpower PC Black Pearl, echter is deze (nog) niet te koop bij bol.com Reageren
Woody268 Geplaatst: 1 september 2012 Rapport Geplaatst: 1 september 2012 (bewerkt) nou lekker dan , heb gister een nieuwe laptop gekocht.. zal kijken of ik em in kan ruilen want wil gta 4 en binnekort gta 5 ook spelen.. Je had beter om het forum eens een topic gemaakt voor een gepast laptop. Als je een laptop wil die gta V zal kunnen draaien zal je wellicht wat geld moeten bij leggen want gezien je specs van je huidige laptop weet ik zo dat je laptop niet duur was. de beste (gaming) PC is volgens mij Cyberpower PC Black Pearl, echter is deze (nog) niet te koop bij bol.com Voor geassembleerde game pc's kopen... Je laat er beter een samenstellen, is goedkoper en heeft betere specs dan een voor geassembleerde pc van dezelfde prijs. Bewerkt: 1 september 2012 door Woody268 Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 17 september 2012 Rapport Geplaatst: 17 september 2012 Ik snap niet dat men denkt met een LAPtop GTA-4 te kunnen spelen Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 19 september 2012 Rapport Geplaatst: 19 september 2012 Ik snap niet dat men denkt met een LAPtop GTA-4 te kunnen spelen Het kan wel, maar het is niet aangeraden Reageren
ikt Geplaatst: 19 september 2012 Rapport Geplaatst: 19 september 2012 Hier is dus ook geen steek veranderd. Met een laptop kun je prima GTA IV spelen. Ik raad aan iets te nemen met een GT630/GT540 of beter. GT640+ zeer aan te raden. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 19 september 2012 Rapport Geplaatst: 19 september 2012 Hier is dus ook geen steek veranderd. Met een laptop kun je prima GTA IV spelen. Ik raad aan iets te nemen met een GT630/GT540 of beter. GT640+ zeer aan te raden. Daarom zeg ik ook dat het kan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.