Nyltje Geplaatst: 1 september 2012 Rapport Geplaatst: 1 september 2012 Er staat bij elke website van computers info van een processor maar niet hoeveel GHz de processor heeft. Mijn vraag is: Hoe je aan de naam van een processor kan zien hoeveel GHz de processor heeft. Bijv: Intel® Core™ i7-3770 processor. Ik zou echt niet weten hoeveel GHz hij heeft Nyltje Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 1 september 2012 Rapport Geplaatst: 1 september 2012 Er staat bij elke website van computers info van een processor maar niet hoeveel GHz de processor heeft. Mijn vraag is: Hoe je aan de naam van een processor kan zien hoeveel GHz de processor heeft. Bijv: Intel® Core™ i7-3770 processor. Ik zou echt niet weten hoeveel GHz hij heeft Nyltje Dat verschilt per type processor. Een I7 kan bijvoorbeeld 3 ghz hebben. Maar een andere weer 3,9. De i7-3770 heeft 3,4 ghz Reageren
Nyltje Geplaatst: 1 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2012 (bewerkt) En waaraan in de naam zie je dat het 3GHz is? Bewerkt: 1 september 2012 door nyltje Reageren
.Senne Geplaatst: 1 september 2012 Rapport Geplaatst: 1 september 2012 Je typt de naam in bij Google en zoekt zo meer info. Het valt niet uit de naam zelf te halen, het modelnummer is niet gelijk aan de kloksnelheid. Reageren
Nyltje Geplaatst: 1 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2012 (bewerkt) Da's best wel dom van die website's zeg... Sammie_GTA heb jij het ook van Google? Bewerkt: 1 september 2012 door nyltje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.