ConfusedSlinky1 Geplaatst: 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2012 Beste leden, Ik wil Gta San Andreas kopen. Ik weet het is best laat. Maar wat me erg aanspreekt is dat je kan vliegen in San Andreas. Maar het probleem is ik wil hem graag voor de Xbox 360 kopen maar ik zie hem alleen maar voor de gewone Xbox. Zie link http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=15393&source=RecentlyViewed Maar kan ik deze cd ook gewoon in de Xbox 360 plaatsen en dan spelen? Vriendelijk groet ConfusedSlinky1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recruut Geplaatst: 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2012 (bewerkt) gewoon naar deze site en klik de 3e link. Bewerkt: 1 september 2012 door Njfokke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ConfusedSlinky1 Geplaatst: 1 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 september 2012 Dus als ik het begrijp kan het niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2012 (bewerkt) Ik weet niet of dat je Xbox LIVE hebt. Maar mocht je het hebben dan kan je hem altijd downloaden via het Marketplace. Hij kost 1200 Microsoft Points (15 euro). Je hebt GTA SA dan alleen kan je hem niet spelen wanneer je bent ingelogd op Xbox LIVE (je zal dus automatisch uitloggen). Bewerkt: 1 september 2012 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ConfusedSlinky1 Geplaatst: 1 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 september 2012 (bewerkt) Ok dus het heeft geen zin om er uberhaupt 15 euro aan uit te geven? Ik heb Xbox live Gold Bewerkt: 1 september 2012 door ConfusedSlinky1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2012 Ok dus het heeft geen zin om er uberhaupt 15 euro aan uit te geven? Ik heb Xbox live Gold Zoals ik al zei kan je hem downloaden. De 1200 Microsoft Points die je ervoor nodig hebt kosten 15 euro. Dus als jij GTA SA echt wilt is het 15 euro waard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ConfusedSlinky1 Geplaatst: 1 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 september 2012 Ok, Bedankt voor je hulp!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Game-Fan Geplaatst: 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2012 (bewerkt) Waarom zou je gta sa niet op een xbox 360 kunnen spelen, je kan perfect gta sa voor de gewone xbox op een 360 spelen... Bewerkt: 2 september 2012 door Game-Fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.