Jump to content

Xbox en Xbox 360

ConfusedSlinky1

Recommended Posts

Beste leden,

Ik wil Gta San Andreas kopen. Ik weet het is best laat. Maar wat me erg aanspreekt is dat je kan vliegen in San Andreas. Maar het probleem is ik wil hem graag voor de Xbox 360 kopen maar ik zie hem alleen maar voor de gewone Xbox. Zie link http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=15393&source=RecentlyViewed Maar kan ik deze cd ook gewoon in de Xbox 360 plaatsen en dan spelen?

Vriendelijk groet ConfusedSlinky1

Delen op andere websites

Ik weet niet of dat je Xbox LIVE hebt. Maar mocht je het hebben dan kan je hem altijd downloaden via het Marketplace. Hij kost 1200 Microsoft Points (15 euro). Je hebt GTA SA dan alleen kan je hem niet spelen wanneer je bent ingelogd op Xbox LIVE (je zal dus automatisch uitloggen).

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Delen op andere websites

Ok dus het heeft geen zin om er uberhaupt 15 euro aan uit te geven? Ik heb Xbox live Gold

Zoals ik al zei kan je hem downloaden. De 1200 Microsoft Points die je ervoor nodig hebt kosten 15 euro. Dus als jij GTA SA echt wilt is het 15 euro waard. ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...