Jump to content

Gang wars


Game-Fan

Recommended Posts

Bij welke missie ben je? Want als ik het me goed herinner verdwijnen ze tijdelijk als je met CJ Los Santos verlaat (en vertrekt naar San Fierro). Zo komen daarna op het einde van het verhaal weer terug. ;)

Bij de laatste missie, het is net dat de dingen die ik aanval en dan bv dood ga, dan is het gewoon geen kleur.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan ook zijn dat je het toevallig hebt uitgeschakeld. Dan staan de gebieden niet op je map aangeduid, maar kan je ze wel overnemen. Je kan de kleuren weer aanzetten door naar je map te gaan. Als je spatiebalk ingedrukt houdt (kan bij jou een andere knop zijn, normaal staan onder de map de verschillende knoppen om bv uit te zoomen, marker te plaatsen, menu te openen), zal er een menu verschijnen. Daar kan je de blips afzetten en dergelijke, maar ook de ganggebieden uit zetten.

Toch zou ik eerst controleren of je wel weer gebieden kan overnemen. Ik weet niet welke missie je bedoelt met 'de laatste'. Ik geloof dat je de missie bedoelt voor je de laatste kan spelen. Dan moet je inderdaad een bepaald % gebieden hebben. Maar aangezien je zegt dat je wel kan aanvallen, maar dat de kleur niet komt, denk ik inderdaad dat de kleuren uitstaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...