Mitchelhal Geplaatst: 2 september 2012 Rapport Geplaatst: 2 september 2012 Hallo, Ik wil graag een ANWB voertuig voor in mijn project GTASANL hebben. Nu weet ik dat er een voor GTA IV is maar kan een van jullie deze converteren of maken voor GTA SA? Of om het helemaal compleet te maken andere voertuigen zijn ook welkom die nederlands zijn. MUV Politie Ambulance en Brandweer Dit is mijn project http://www.gtaforum.nl/topic/124629-grand-theft-auto-san-andreas-dutch-edition/ >>> Door Jacky-2007: Reclame verwijderd<<< Kun je mij helpen aan deze autos die ik boven heb genoemd? Reageren
Recruut Geplaatst: 2 september 2012 Rapport Geplaatst: 2 september 2012 waarom maak je 2 topics aan????? HIER heb je bijna hetzelfde topic die had je gewoon kunnen editten. btw (niet lullig opvatten) Je wil zelf een geheel nieuwe gta maken maar zelf heb je geen mod ervaring van zelf auto maken met sketchup of 3dsmax. Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 2 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2012 waarom maak je 2 topics aan????? HIER heb je bijna hetzelfde topic die had je gewoon kunnen editten. btw (niet lullig opvatten) Je wil zelf een geheel nieuwe gta maken maar zelf heb je geen mod ervaring van zelf auto maken met sketchup of 3dsmax. De eerste had ik verkeerd geplaats. Ik heb niet Zoveel ervaring met modelen alleen met textures maken. Kan jij een ANWB voertuig voor mij maken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.