Jump to content

Camera standaard.


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Weet iemand waar je een camera standaard van ongeveer 2 meter hoog kan krijgen? In iedergeval waarmee je over de koppen ken filmen tijdens een concert. Makkelijk in en uit elkaar. Gewoon voor een normale camera met z'n schroefgat.

Gr GTAKevin023.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Weet iemand waar je een camera standaard van ongeveer 2 meter hoog kan krijgen? In iedergeval waarmee je over de koppen ken filmen tijdens een concert. Makkelijk in en uit elkaar. Gewoon voor een normale camera met z'n schroefgat.

Gr GTAKevin023.

De meest goedkope oplossing is gewoon even naar de mediamarkt of de saturn, anders kun je altijd nog een speciaalzaak binnen lopen. Ik vrees alleen wel dat je 2 meter niet gaat halen, daarnaast wil ik het je ook niet adviseren. Op een concert is het druk, en een statief van die (eventuele) hoogte is dan ontzettend onstabiel. Als dus er iemand tegenaan stoot dan kan het goed zijn dat hij omvalt, ook heb je voor de 3poot veel ruimte nodig.

Realiseer je ook dat een goed en stevig statief niet goedkoop is, een beetje budget statief kost tussen de 30 en 100 euro. De echt degelijke statieven zijn duurder, maar zoals ik al zei.. Ik denk dat het moeilijk wordt met de hoogte!

Succes met je zoektocht! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht gewoon aan een 2 meter lange standaard wat je makkelijk tussen je voeten kunt bewakken voor andere mensen. Het is een normale camera, is niet zwaar. Ik hoef geen grootte standaard te hebben. Ik houd die standaard gewoon vast. Dus omvallen door andere mensen zal ie niet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...