Jump to content

Psycho texture en model


Ice Cold Killa

Recommended Posts

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ice Cold Killa

    11

  • W3sl3y

    10

  • Keepertje8

    8

  • bigG

    6

De lijkt op de gast van de Pantican Killer :o

Dat ze zeggen.Ik maak nu een filmpje en dan..

Ik zie wel ik ben er nu de hele tijd mee bezig.

Ik maak nu een filmpje.

Creapy...

Link to comment
Delen op andere websites

die vent bestaat niet. als je daar in penocilian ofzoiets tegen een auto botst heb je kans dat iemand met een kettingzaag uit de auto komt. net zoals je soms in de boerendorpjes mensen met scheppen hebt en in los santos mensen met knuppels hebt. hierdoor is er iemand geweest die de penician killer heeft verzonnen. hij bestaat niet echt. en hij zou een short aanhebben. geen

legerkleding.

Bewerkt: door san_andreas
Link to comment
Delen op andere websites

die vent bestaat niet. als je daar in penocilian ofzoiets tegen een auto botst heb je kans dat iemand met een kettingzaag uit de auto komt. net zoals je soms in de boerendorpjes mensen met scheppen hebt en in los santos mensen met knuppels hebt. hierdoor is er iemand geweest die de penician killer heeft verzonnen. hij bestaat niet echt. en hij zou een short aanhebben. geen

legerkleding.

De Psycho dat wij ons voorstellen was die met dat rode t-shirtje.

Maar dat is hem niet,dat is een gewoon mannetje.

Degene van de screens dat we hebben gezien en die van de skin moet wel de echte zijn.

Het model lijkt trouwens niet echt op dat oud mannetje.

Link to comment
Delen op andere websites

Die plaatjes heb ik een halve week geleden ook gezien, in een engelstalig GTA forum. Volgens mij dachten ze toen dat het om een alien ging in lil probe inn, maar dat weet ik ook nie zeker <_<

Link to comment
Delen op andere websites

De lijkt op de gast van de Pantican Killer :o

Dat ze zeggen.Ik maak nu een filmpje en dan..

Ik zie wel ik ben er nu de hele tijd mee bezig.

Ik maak nu een filmpje.

Creapy...

Wat voor filmpje, begrijp het niet helemaal :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Die plaatjes heb ik een halve week geleden ook gezien, in een engelstalig GTA forum. Volgens mij dachten ze toen dat het om een alien ging in lil probe inn, maar dat weet ik ook nie zeker <_<

Ik heb dat ook op een engels-talig forum gezet

En eerlijk gezegd vind ik hem niet op een kettingzaagfreak lijken, ik vind hem meer op een terrorist lijken van al-qaida ofzo

Bewerkt: door ICE COLD KILLA
Link to comment
Delen op andere websites

Die plaatjes heb ik een halve week geleden ook gezien, in een engelstalig GTA forum. Volgens mij dachten ze toen dat het om een alien ging in lil probe inn, maar dat weet ik ook nie zeker <_<

Ik heb dat ook op een engels-talig forum gezet

je naam kwam me al bekend voor ja :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

is die psycho nou dezelfde als die gast met die kettingzaag

.. of die gast met dat witte t-shirt ofzo? of bij dat kerkhof?

ik vat er niks meer van :huh:

Psycho: Seriemoordenaar, gerucht gaat dat hij ergens in de burut van Fort Carson zit,

R*: Geen commentaar gevonden

Leatherface: Ook wel kettingzaagman en Pigsy genoemd, je zou hem kunnen vinden onder andere in de houthakkerkolonie

R*: FALSE

Zombie: Te vinden rond die triathlon plaats, weinig bijzonders over bekend, sluipt over kerkhof

R*: True

Link to comment
Delen op andere websites

Psycho: Seriemoordenaar, gerucht gaat dat hij ergens in de burut van Fort Carson zit,

R*: Geen commentaar gevonden

Leatherface: Ook wel kettingzaagman en Pigsy genoemd, je zou hem kunnen vinden onder andere in de houthakkerkolonie

R*: FALSE

Zombie: Te vinden rond die triathlon plaats, weinig bijzonders over bekend, sluipt over kerkhof

R*: True

wat jammer nou, die Leatherface vond ik nou juist het vetst :(

Link to comment
Delen op andere websites

Zombie: Te vinden rond die triathlon plaats, weinig bijzonders over bekend, sluipt over kerkhof

R*: True

Bij welke triathlon??? Die van Santa Maria beach of die van Palamino Creek???

Link to comment
Delen op andere websites

Zombie: Te vinden rond die triathlon plaats, weinig bijzonders over bekend, sluipt over kerkhof

R*: True

Bij welke triathlon??? Die van Santa Maria beach of die van Palamino Creek???

Palamino Creek ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...