GTA Gangster Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Leatherface: Een gast met een kettingzaag die je wil vermoorden. What Rockstar say: True! Dit heb ik gelezen op een engelse site. Daar staan ook nog andere dingen zoals Big Foot enz. Maar volgens mij bestaat ie wel. Kijk maar naar die screens. Die lijken niet echt fake. En ik krijg nachtmerries van die vent Greeetzzz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Leatherface: Een gast met een kettingzaag die je wil vermoorden.What Rockstar say: True! Dit heb ik gelezen op een engelse site. Daar staan ook nog andere dingen zoals Big Foot enz. Maar volgens mij bestaat ie wel. Kijk maar naar die screens. Die lijken niet echt fake. En ik krijg nachtmerries van die vent Greeetzzz Veel sites spreken elkaar tegen, een site die ik al eerder gaf zegt ook dat Leatherface echt is, maar zover ik weet is het FALSE Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Max-X Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Die zombiegastknul he..? Zijn daar screens van..? Want als R* True zegt wil ik hem zien Heb search gebruikt maar geen pic's gevonden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) Die zombiegastknul he..?Zijn daar screens van..? Want als R* True zegt wil ik hem zien Heb search gebruikt maar geen pic's gevonden er zijn screens van maar die zijn fake. volgens mij is er geen zombie maar laat R* ons gewoon zoeken naar een zombieventjuh die niet eens bestaat. Bewerkt: 12 juli 2005 door san_andreas Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Max-X Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) Jammer... BEetje jammer.. Bifoot = false Leather =false Zombie = false? Bijna geen van die dingen weet iemand nog zown Gevaarlijke vent..? EDIT: Sorry voor de rare zin ik wil hem wel verbeteren maar ik weet niet echt wat ik er mee bedoel :lol: Bewerkt: 12 juli 2005 door Max-X Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Jammer...BEetje jammer.. Bifoot = false Leather =false Zombie = false? Bijna geen van die dingen weet iemand nog zown Gevaarlijke vent..? Aliens :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 nog ff over die texture wat veel mensen erover zeggen en wat ik ook gezien heb (wel zonder kettingzaag) is dat hij een short aan had een een dikkerd was dus een soort standaard slaggermannetje (doet me denken aan die slager uit gta vc die lichaamsdelen verkocht) misgien is dit wel hetzelfde ofzo? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 de zombie was toch niet false? der was toch door R* gezegt dat die der inzit.. op het kerhof van palmano(foute spelling) creek... die hoort der te zijn... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 de zombie was toch niet false? der was toch door R* gezegt dat die der inzit.. op het kerhof van palmano(foute spelling) creek... die hoort der te zijn... ik zie der veel die kale man met gebogen rug lijkt op zombie maar is er geen denk ik ze Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 ik zie der veel die kale man met gebogen rug lijkt op zombie maar is er geen denk ik ze dat lijkt een normale boer.. maar bekijk um is bter.. als het goed is heeft ie verotte tanden... maar dat was ook al gepost in een ander topic Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Maar.... niemand weet het dus nog zeker? :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Die boer met dat shortje is helemaal die killer niet denk ik. Leatherface is letterlijk vertaalt "Ledergezicht". Dat heeft die boer dus niet, en op die screens lijkt hij er al helemaal niet op. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 zou hij niet ergens in een cutcerne kunnen zitten????????? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) cutcerne Cutcerne.... ik denk dat je CutScene bedoelt?? Jah het zou best kunnen zijn... máár wáár? *EDIT: Shiiiiit, 2 Berichten achter elkaar, kreeg foutmelding.. srry [EDIT door Lantyz: Gefikst] Bewerkt: 18 juli 2005 door Lantyz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Heey mensen, ik heb de psycho toegevoegd aan de normale mensen die rond lopen en hij heeft z'n eigen stats, kortom hij zit in het spel!!! Ik post straks een screenshot Bewerkt: 14 juli 2005 door ICE COLD KILLA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts