Jump to content

Psycho texture en model

Ice Cold Killa

Recommended Posts

jawel hoor!! :puh: :ph34r:

nee hoor dit zijn de verschillen:

die van icecoldkilla heeft een vest aan en die van w3sl3y een shirt

die van icecoldkilla heeft er iets wits onder (als hemd) en die van w3sl3y iets zwarts

de schoenen

en de 1 heeft een muts en de anders zo'n hoofddoekje.

Delen op andere websites

• Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ice Cold Killa

11

• W3sl3y

10

• Keepertje8

8

• bigG

6

als je 'em al tegenkomt dan denk ik dat ie wel aggressief is. Ik heb ff in pedstats.dat gekeken en daar staat het volgende:

# A: PedStat type name

# B: Flee distance (float)

# C: Heading change rate (float in degrees)

# D: Fear (0-100) 100=Scared of everything

# E: Temper (0-100) 100=Bad Tempered

# F: Lawfullness(0-100) 100=Boy Scout

# G: Sexiness (0-100)

# H: Attack strength (float multiplier to attack damages)

# I: Defend weakness(float multiplier to received damages)

# J: Shooting Rate (0-100 to determine how they fight)

# K: Default Decision Maker -> 0: group member, 1:cop, 2:rand_norm 3:rand_tough 4:rand_weak

# A B C D E F G H I J K

STAT_PSYCHO 17.0 7.5 0 100 0 50 1.0 1.0 40 3

vooral de kolommen d, e en f doen mij vermoeden dat ie aggressief is: hij is nergens bang voor (fear=0), heeft altijd een zeer slecht humeur (Temper=100) en heeft maling aan welke wet dan ook (lawfulness = 0)

als je dit vergelijkt met de overige types voetgangers in het bestand dan valt op dat de psycho wel hele extreme stats heeft B)

edit: ik zie dat de uitlijning niet mooi uitkomt, je moet het zo zien dat de naam van de persoon (STAT_PSYCHO) bij de A hoort, het eerste getal (17.0) is de B, en zo verder

Bewerkt: door flash_8209
Delen op andere websites

als je 'em al tegenkomt dan denk ik dat ie wel aggressief is. Ik heb ff in pedstats.dat gekeken en daar staat het volgende:

# K: Default Decision Maker -> 0: group member, 1:cop, 2:rand_norm 3:rand_tough 4:rand_weak

# A B C D E F G H I J K

vooral de kolommen d, e en f doen mij vermoeden dat ie aggressief is: hij is nergens bang voor (fear=0), heeft altijd een zeer slecht humeur (Temper=100) en heeft maling aan welke wet dan ook (lawfulness = 0)

als je dit vergelijkt met de overige types voetgangers in het bestand dan valt op dat de psycho wel hele extreme stats heeft B)

goed gevonden!

Hij is zeker ageresief...

Delen op andere websites

# A B C D E F G H I J K

edit: ik zie dat de uitlijning niet mooi uitkomt, je moet het zo zien dat de naam van de persoon (STAT_PSYCHO) bij de A hoort, het eerste getal (17.0) is de B, en zo verder

Ja, die stats heb ik hem ook gegeven, maar hij lijkt me niet echt heel erg agressief.

Delen op andere websites

Maar ik heb die gewone man tegengekomen met sandalen enzo ik liep er tegen en hij boxte al op mij.

Kijk eens ff terug in dit topic.

W3l3y heeft dit ook gehad. ;)

Delen op andere websites

nog ff over die texture wat veel mensen erover zeggen en wat ik ook gezien heb (wel zonder kettingzaag) is dat hij een short aan had een een dikkerd was dus een soort standaard slaggermannetje (doet me denken aan die slager uit gta vc die lichaamsdelen verkocht) misgien is dit wel hetzelfde ofzo?

Er zijn ook gasten die hotdogs verkopen en die hebben ook zo'n schort uit en zien er wel erg hetzelfde uit .

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...