Jump to content

[Signature] Cytise Chromatique

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Oké voor deze vraag ik een natuurtalent! Dit wordt geen makkelijke (denk ik), maar áls het een beetje wordt zoals ik me voorstel, wordt het wel een mooie!

Type: Signature

Stijl: Natuurschoon

Grootte: 500 x 150

Oké, ik heb hier twee plaatjes:

Saturn_Infrared.jpg

1794004882_3a8c85c733.jpg

Ik wil graag dat ze met elkaar vermengd worden. En wel ongeveer zo:

34t6gbd.jpg

Als kijker sta je zeg maar OP die gouden tegels met gouden regen, en als je ziet Saturnus voor je aan de horizon. Ik wil graag dat het duidelijk is dat die gouden tegels bij de "Aarde" horen, en dat Saturnus zich in de Ruimte bevindt.

Dus van dat plaatje met die golden rain mag het stuk boven die rode lijn die ik getekend heb weg. Die huizen zeg maar. Eigenlijk de bovenste helft van het plaatje ongeveer. Maar probeer een natuurlijke vloeiende lijn te laten zijn, alsof het echt de horizon is.

Van dat plaatje met Saturnus mag de onderste (iets minder dan de) helft ongeveer weg. Die zie je namelijk niet. In die blauwe ring wil ik graag de tekst "CytiseChromatique" hebben staan. Elke letter moet een soort blinkend goud zijn, met zwarte randen. Ook dit moet zo veel mogelijk blenden met de blauwe achtergrond. Ik heb hier ook al een soort voorbeeldje van gemaakt met alleen de eerste en laatste paar letters.

Als je wil kun je nog custom wat sterren maken in de zwarte lucht.

Om het plaatje niet te hoog te maken, mag er best een stuk van die gouden tegels weg (van onderaf). Als maar duidelijk blijft wat het is.

Zoiets (maar dan met veel betere verhoudingen en natuurlijke overgang natuurlijk):

vq4d94.jpg

Als het maar mooi en natuurlijk lijkt. :)

Goed ik weet dat ik HEEL veel vraag want ik heb geen idee wat wel mogelijk is en wat niet. Mochten sommige van mijn ideeën onmogelijk zijn, maar je hebt een iets ander idee dat ook mooi zou zijn en wél mogelijk is, mag je dat gerust toepassen. Jullie zijn de Photoshop-experts, ik niet. :)

Rand: Er hoeft geen rand om m'n signature.

Als ik m'n signature ga dragen wordt de maker zeker vermeld. :)

Trouwens, ik denk dat het moeilijkst nog wordt om de twee plaatjes bij elkaar te laten passen. Je mag ook het stuk met saturnus een wat goudere tint geven, of de bovenkant van die weg een wat donkerder tint.

Mocht je het gaan proberen, maar tot de conslusie komen dat de twee plaatjes écht niet bij elkaar passen dan wil ik dat graag horen, want wat ik in m'n hoofd voorstel is niet altijd reeël. :puh:

Bewerkt: door SpacyColours
Geplaatst:

In het kader van "ach, waarom ook niet", eens een poging gedaan. Ik ben geen graficus zoals Kai-ShockWave, .Levi., -Matthijs-, Gta Ripper of één van die andere beroemde mannen hier, maar weet wel een beetje de basics te vinden in Photoshop. Benieuwd wat je ervan vindt. :sigaar:

EDIT: Was vergeten de tekst erin te zetten... Al vond ik 't resultaat zonder tekst over 't blauwe wel mooier. :puh:

Geplaatst:

Ohhhh wat mooi! :*D

Dit mogen dan 'basic skills' zijn, maar ik zou dit zelf nooit hebben kunnen maken (of durven dromen), super, dank je wel voor je tijd en moeite! :tu::)

Geplaatst:

Ah, je hebt 'm al zelf ergens geupload en ingesteld zie ik. Bijlage dan maar uit m'n vorige post verwijderd. Mooi dat je er tevreden over bent, en graag gedaan. :bier:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...