BigSmoke15 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Ik las op de site van SanAndreas dat je ook missies als courier kunt doen, waar kan ik dit vinden?? en kan ik dit ook al op het begin van het level doen.. of moet ik alles al uit hebben gehaald?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) Ja, dit kan bij het begin van het spel. Je hebt er 3: - Roboi's Food Markt - Hippy shopper - Burger Shot Je moet 3 rondes doen. Daarna komt er een teller die $2000 per dag genereert! Bewerkt: 10 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
miracle Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 waar kun je die vinden dan¿ :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Gebruik de walktrough http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...subtype&name=15 Midden in los santos:eerste courier Noordwest van San fiero: tweede courier In Las venturas:Derde courier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
miracle Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 tanx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
miracle Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 kheb het geprobeerd maar ik weet niet hoe ik moe gooien kspeel het op de pc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 kheb het geprobeerd maar ik weet niet hoe ik moe gooienkspeel het op de pc opzij kijken en de schietknop indrukken dacht ik jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
miracle Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 zal et proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hollo Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Zelfde methode als bij een drive-by shooting. Jammer dat deze missies wat makkelijker zijn dan in GTA VC. Daar was het af en toe flink aanpoten en opschieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferrari420 Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Opzij richten en dan de schietknop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) opzij kijken en de schietknop indrukken dacht ik Opzij richten en dan de schietknop. waarom zeg je precies hetzelfde als wat ik al eerder zei? <_< jowx Bewerkt: 23 juli 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Ja, dit kan bij het begin van het spel. Je hebt er 3:- Roboi's Food Markt - Hippy shopper - Burger Shot Je moet 3 rondes doen. Daarna komt er een teller die $2000 per dag genereert! Sorry, maar in het begin van het spel kun je nog niet naar San Fierro en Las Venturas. (even een rectivicatie) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.