sanplandas Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 ik zoek een soort douglas model vliegtuid staat in san fiero maar kan hem niet jatte hij is op slot weet iemand war ik hem kan vinden waar hij niet op slot staat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Max-X Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) Op je eigen vliegveld.. Maar als je je pilotlicense haalt is hij open en kan je er in.. Ik weet niet hoe ver je bent.. EDIT : leuke handtekening Bewerkt: 10 juli 2005 door Max-X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Kijk is in onze walkthrough. Daar kan je elk voertuig vinden die in het spel zit en ook nog de locaties. LINK: GTA San Andreas Walkthrough Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanplandas Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) haha ok bedankt heb hem ff van je afgeperst moet ff w8te tot ik gedudld heb om de mijne te make edit: ik ben pas in san fiero ^^ officer blabla Bewerkt: 10 juli 2005 door sanplandas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ricardogta Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 dat is de nevada hijstta ongeveer bij die hangers waar je in kan dan moet je een stuk terug en dan staat hij in het midde van de weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ricardogta Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 maar je moet wel de vliegschool hebben gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 RicardoGta, gebruik voortaan de / knop. Of anders post je dubbel en dat word zo onoverzichtelijk. Lees ook ineens de GTAForum Regels. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.