Jump to content

GTA Nostalgie!


Bierbuikje

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    5

  • commando

    4

  • Guardian1980

    2

  • thebig

    2

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

En Radio Veronica is goed voor alle Vice City-radiofans.

Vergeet niet radio 10 gold, en alle andere 80ies zenders :clown:

ziezo hebben ze tot nu toe niet aan jaargetijden gedaan in GTA, wat opzich wel kan in GTA5. Dus ik ben benieuwd :D

Link to comment
Delen op andere websites

En Radio Veronica is goed voor alle Vice City-radiofans.

Vergeet niet radio 10 gold, en alle andere 80ies zenders :clown:

ziezo hebben ze tot nu toe niet aan jaargetijden gedaan in GTA, wat opzich wel kan in GTA5. Dus ik ben benieuwd :D

Ik denk niet dat ze aan jaargetijden gaan doen, Los Santos is toch al een stad van zon, zon, zon, beetje regen, zon. Om dan ineens zo een kustplaats om te toveren tot een winter wonderland lijkt mij onlogisch.

Maar wie weet, Heb het vaker fout gehad :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

En Radio Veronica is goed voor alle Vice City-radiofans.

Vergeet niet radio 10 gold, en alle andere 80ies zenders :clown:

ziezo hebben ze tot nu toe niet aan jaargetijden gedaan in GTA, wat opzich wel kan in GTA5. Dus ik ben benieuwd :D

Ik denk niet dat ze aan jaargetijden gaan doen, Los Santos is toch al een stad van zon, zon, zon, beetje regen, zon. Om dan ineens zo een kustplaats om te toveren tot een winter wonderland lijkt mij onlogisch.

Maar wie weet, Heb het vaker fout gehad :puh:

In elk deel van de wereld zijn er jaargetijden, op de ene plek valt het verschil minder op dan de ander... maar ik denk zeker dat het een leuke optie maakt, al denk ik niet dat ze het bij GTA5 er al in stoppen :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

In elk deel van de wereld zijn er jaargetijden, op de ene plek valt het verschil minder op dan de ander... maar ik denk zeker dat het een leuke optie maakt, al denk ik niet dat ze het bij GTA5 er al in stoppen :puh:

Nou... niet echt hoor. Op de evenaar bijvoorbeeld is er geen schommeling what so ever qua temperatuur (enkel 2 jaarlijkse regenseizoentjes), rond de keerkringen heb je dan enkel een droog- en regenseizoen en pas als je in gematigd klimaat komt NB/ZB= 40°-65° heb je seizoenen. Los Angeles daarentegen heeft geen duidelijke seizoenen, enkel koude en warme maanden in een jaar. Waar koud 8-12°C is, dus... Als we ooit een GTA willen met seizoenen zal die zich dus moeten afspelen in Seattle, Chicago, New York, Philadelphia (hier hoop ik op), Boston of Detroit. Om even de Noordelijke grootsteden op te noemen waar een GTA nog mogelijk is :3

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

In elk deel van de wereld zijn er jaargetijden, op de ene plek valt het verschil minder op dan de ander... maar ik denk zeker dat het een leuke optie maakt, al denk ik niet dat ze het bij GTA5 er al in stoppen :puh:

Nou... niet echt hoor. Op de evenaar bijvoorbeeld is er geen schommeling what so ever qua temperatuur (enkel 2 jaarlijkse regenseizoentjes), rond de keerkringen heb je dan enkel een droog- en regenseizoen en pas als je in gematigd klimaat komt NB/ZB= 40°-65° heb je seizoenen. Los Angeles daarentegen heeft geen duidelijke seizoenen, enkel koude en warme maanden in een jaar. Waar koud 8-12°C is, dus... Als we ooit een GTA willen met seizoenen zal die zich dus moeten afspelen in Seattle, Chicago, New York, Philadelphia (hier hoop ik op), Boston of Detroit. Om even de Noordelijke grootsteden op te noemen waar een GTA nog mogelijk is :3

Nou, echt wel dus. Je zegt het zelf al :puh: ( jaargetijden = seizoenen ). En zoals ik zelf al zei, op de ene plek valt het verschil minder op dan de ander. Niet elke stad hoeft dan een winterplaatje en een zonnig plaatje te hebben, maar een tornado ofzo ( Sandy! :D ) zou wel nice zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus VC en III spelen zich af in de zomer? :D

Vice City waarschijnlijk wel. Want wanneer je in het begin van het spel naar de radio luistert dan hoor je dat er een orkaan op komst is en dat de bruggen zijn gesloten (orkaan seizoen loopt van 1 juni tot 30 november)

GTA III speelt zich waarschijnlijk in de herfst, van GTA IV ben ik vrij wel zeker in april-mei.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA III speelt zich waarschijnlijk in de herfst, van GTA IV ben ik vrij wel zeker in april-mei.

GTA IV speelt zich af in Oktober-November. Van Vice City heb ik op eerlijk te zijn geen idee, één van de weinige waarvan ik het niet weet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...