BelgiumRedDevils Geplaatst: 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2012 GTA III speelt zich waarschijnlijk in de herfst, van GTA IV ben ik vrij wel zeker in april-mei. GTA IV speelt zich af in Oktober-November. Van Vice City heb ik op eerlijk te zijn geen idee, één van de weinige waarvan ik het niet weet. Oei, dan had ik het fout (menselijk). Allesinds niet in de zomer want dat was al weergeven op de kermis in Hove Beach. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2012 (bewerkt) GTA III speelt zich waarschijnlijk in de herfst, van GTA IV ben ik vrij wel zeker in april-mei. GTA IV speelt zich af in Oktober-November. Van Vice City heb ik op eerlijk te zijn geen idee, één van de weinige waarvan ik het niet weet. Vice City lijkt mij een zomer te zijn ( miami vice achtig ), al zal het daar wel een groot deel van het jaar zonneschijn zijn Bewerkt: 22 december 2012 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.