Jump to content

Scroller werkt niet goed

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn scroller werkt niet goed meer, je moet harder scrollen om naar beneden of naar boven te gaan. Zelf denk ik dat er vuil tussen zit maar hoe maak je dat dan schoon? Het heeft niet met de instellingen te maken want ik moet hard scrollen omdat het wiel anders niet beweegt. Dus het is echt de hardware.

Geplaatst:

Misschien dat de batterij bijna leeg is als je een draadloze hebt of anders kun je de schroefjes losdraaien aan de onderkant zodat je hem open kan maken. Als je een draadloze hebt kan dat schroefje in het batterijklepje zitten

Geplaatst:

Maar dan kun je toch ook een nieuwe muis kopen?

Nee, ik ga niet bij elk klein dingetje gelijk iets nieuws kopen.

Misschien dat de batterij bijna leeg is als je een draadloze hebt of anders kun je de schroefjes losdraaien aan de onderkant zodat je hem open kan maken. Als je een draadloze hebt kan dat schroefje in het batterijklepje zitten

Ik heb een niet-draadloze
Geplaatst:

Kan je er echt niet zelf opkomen dat je dan gewoon moet kijken welke schroefjes je moet losdraaien tot je bij het scrollwieltje kan zodat je het vuil kan verwijderen? De schroefjes zitten bij bedrade muizen vaak verstopt onder de "pootjes", zeg maar.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan de 'pootjes' echt niet loskrijgen. En vorgens mij zitten ze daar echt niet onder.

Ik heb een plaatje opgezocht van mijn muis aan de onderkant.

Dit is de onderkant van mn muis:

20101111-000007_3.jpg

Bewerkt: door nyltje
Geplaatst:

Als je nergens op je muis schroefjes terugvindt, dan zitten ze ofwel onder de pootjes, ofwel heb je pech en is je muis gevulkaniseerd en dan krijg je ze niet open tenzij door ze in stukken te breken.

De pootjes bij jouw muis zijn overigens gewoon rubberen schijfjes die erop vastgelijmd zijn. Kleine platte schroevendraaier nemen en wat lospulken tot je kan zien of er schroefjes onder zitten of niet. Ik heb hier drie muizen liggen en bij alle drie de exemplaren zitten de schroefjes onder de pootjes.

En als dat ook niet helpt, dan moet je maar hard blijven scrollen of toch een nieuwe muis kopen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...