Jump to content

Batterij Laptop


mekane

Recommended Posts

Beste gtaforum,

ik zit met een probleem

mijn laptop geeft aan als de laptop op is geladen dat de laptop nog max 2uur mee gaat zowel met de instelling : gebalanceerd als energiebesparing en dan staat me beeldhelderheid laag.

Maar het ander moment geeft de laptop aan 4tot5uur mee te gaan.

Ik denk zelf dat me batterij lek is ?

Wat denken jullie moet ik me accu vervangen of iets anders instellen bij win7.

mvg ,

mekane

Link to comment
Delen op andere websites

Welke laptop heb je? Sommige merken hebben speciale programma's zodat je het beter kan instellen. puh2.gif

Ook hangt dat er vanaf wat je aan het doen ben, als je zware dingen uitvoert zal de batterij duur natuurlijk verkorten. knipoog.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Speel je spellen met de oplader of zonder?

Beide

Welke laptop heb je? Sommige merken hebben speciale programma's zodat je het beter kan instellen. puh2.gif

Ook hangt dat er vanaf wat je aan het doen ben, als je zware dingen uitvoert zal de batterij duur natuurlijk verkorten. knipoog.gif

Een Acer Aspire 5742Z

En nee niet echt zware dingen soms gamen maar eingelijk gewoon msn'en en cammen

>>> Door Megadreams: Gelieve de "bewerken" knop te gebruiken in het vervolg. Posts samengevoegd.<<<

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Hoelang doe jij hem in de oplader? Laat je hem erin zitten als de laptop volledig opgeladen is?

Als de laptop volledig is opgeladen haal ik de oplader eruit.

En springt de laptop automatisch op donkerder beeld om zo het batterij duur te verlengen nu is die al 73% en staat ie op 1uur en 39 minuten terwijl die normaal op of 3uur hoort te staan ik las net ook op google dat me batterij duur max 3,5 uur is maar dat kan niet want een keer stond er 4uur en 5minuten ofzo.

Ik denk dat ik het volgende gaat testen :

Ik laat hem nu leeg lopen --> morgen als ik wakker ben laad ik hem op zonder te gebruiken en dan kijk ik of het verschil maakt.

Bewerkt: door mekane
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Het wordt berekend op wat jij op dat moment aan het doen bent qua belasting op de laptop en dus accu.

als je veel doet gaat de accu dus ook minder lang mee en zal de ingeschatte tijd korter zijn. Ben je op dat moment weinig met de laptop bezig zal de ingeschatte tijd ook hoger worden.

Windows vergt in het algemeen gewoon veel van de accu, rond de 2 uur werktijd is dus niet meer dan normaal.

>>> Door Megadreams: Gelieve in het vervolg naar de datum te kijken en niet zomaar een topic te bumpen.<<<

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...